بکام از گالکسی جدا می‌شود

۳۰ آبان ،

دیوید بکام و لس‌آنجلس گالکسی به پایان راه رسیدند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکن ۳۷ ساله گالکسی اعلام کرد، پس از هفت سال به بازی در این تیم آمریکایی پایان خواهد داد ولی همچنان به فوتبالش ادامه خواهد داد. بکام فینال لیگ حرفه‌ای آمریکا را آخرین حضورش با پیراهن لس‌آنجلس‌گالکسی در میدان عنوان کرد؛ تیمی که برای قهرمانی در MLS باید هیوستن دینامو را از پیش رو بردارد.

بکام گفت:‌ “دورانی فوق‌العاده را در گالکسی گذراندم با این حال دوست دارم آخرین چالش بزرگم را تجربه کنم.” قرارداد او تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

بازیکن سال‌های قبل منچستریونایتد و رئال مادرید همچنین گفته است: “فوتبال هر سال در آمریکا مردمی‌تر می‌شود. این بخت را داشتم که در اینجا به قهرمانی دست پیدا کنم. با این حال استقبال فراوان هواداران در لس‌آنجلس و سرتاسر آمریکا برایم بسیار اهمیت داشت.”

مقصد آتی او با ۱۱۵ بازی ملی هنوز به درستی روشن نیست. به تازگی خبرهایی درباره حضور بکام در لیگ فوتبال استرالیا شنیده شد که همگی از سوی مدیر برنامه‌های او رد شد. همزمان با اعلام خبر جدایی بکام ازگالکسی چندین باشگاه استرالیایی خواهان به خدمت گرفتن او شدند.

یک سال پیش پاری‌سن‌ژرمن به دنبال بردن او به پاریس بود ولی این بازیکن قرضی میلان در سال‌های قبل گرفتاری‌های خانوادگی را بهانه‌ای برای نرفتن به این تیم فرانسوی قرار داد. بکام در روزهای حضورش در آمریکا دو بار به میلان رفت و به صورت قرضی برای روسونری توپ زد. گرفتاری مالی میلان سبب شده تا احتمال بازگشت وی به ایتالیا دور از ذهن به نظر برسد.

بکام در سال ۲۰۰۷ رئال مادرید را به مقصد لیگ حرفه‌ای آمریکا ترک کرد و در شش فصل بازی برای این تیم ۹۸ بار در لیگ به میدان رفت و ۱۸ بار گلزنی کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.