بگومگوهای توئیتری بر سر انتخاب رئیس مجلس یازدهم

فعالیت‌های توییتری منتخبین اصولگرای مجلس یازدهم نشان می‌دهد که اختلاف جدی میان جبهه پایداری و سایر اصولگرایان برای انتخاب رئیس مجلس وجود دارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، الیاس نادران روز گذشته در توییتی نوشت که در جلسه‌ای شرکت کرده که توسط پژمان فر به آن دعوت شده و محصولی آن را اداره می‌کرده است. در این جلسه او گفته است که راه اندازی یک جمع فقط با هدف « نه به قالیباف» عملی ضد وحدت است.

بعد از این توییت علی خضریان عضو جبهه پایداری و منتخب مردم تهران در پاسخ به نادران نوشت که جلسه‌ وفاق به پیشنهاد جبهه پایداری شکل گرفت و جناب محصولی با عنوان قائم مقام جبهه تشریح بحث کردند و کار را به منتخبان سپردند. جناب نادران تعجب می‌کنم که موضوعی شفاف را وارونه جلوه می‌دهید؛ شأن شما و آقایان زاکانی، قاضی زاده، امیرآبادی و دیگر حاضرین در جلسه اجل از اداره شدن است.

سپس مجتبی رضاخواه یکی دیگر از منتخبین مجلس یازدهم در پاسخ به علی خضریان در توییتی نوشت: «جناب محصولی! با چه حقی در موضوع تعیین رئیس مجلس بروز کرده و اختلاف ایجاد کردید؟!

تعیین رئیس مجلس به افراد غیر از منتخبین ارتباطی ندارد ما جوانان منتخب خودمان بلدیم رئیس مجلس انتخاب کنیم و اجازه فتنه انگیزی و دخالت بیجا به پدرخوانده‌ها نخواهیم داد.»

همچنین مصطفی میرسلیم، یکی دیگر از منتخبین مردم تهران و نامزد تصاحب کرسی ریاست مجلس در یک سخنرانی گفته بود که رئیس مجلس نباید چشم به ریاست جمهوری داشته باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.