بیانیه جامعه روحانیت مبارز در واکنش به توهین به پیامبر اسلام: این سناریوی نفرت‌آفرین نتیجه اسلام هراسی غرب و صهیونیسم تمامیت‌خواه است

 جامعه روحانیت مبارز با انتشار بیانیه‌ای ساخت فیلم موهن علیه پیامبر (ص) را محکوم و تاکید کرد: مخدوش کردن کانون عشق و ارادت مسلمانان و آزادی خواهان، نتیجه اسلام هراسی غرب و صهیونیسم تمامیت خواه است.
متن این بیانیه در ادامه می آید:
در عصر پرفریب تمدن و در غوغای گوشخراش عربده‌های حقوق بشری، منادیان دروغین آزادیخواهی و دموکراسی، یک بار دیگر باطن ضدانسانی خود را نشان دادند. بی‌حرمتی به خاتم پیامبران رسول اعظم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) که « اسوه حسنه » و « رحمت برای عالمیان » است، فقط توهین به یک فرد، به یک دین و به یک گروه نیست، بلکه خوار شمردن انسان و به هیچ گرفتن معنویت و تمامی ادیان آسمانی است. براستی آنان که، از سر خامی و تعصب، آزادی بیان را دستمایه وقاحت، بی‌شرمی و تولید نفرت جهانی کرده‌اند، هم جهل خود به معنای اصیل تعالی، هنری را به اثبات رسانده‌اند و هم دروغ خود، در باب فرهنگ‌مداری و پاسداشت حرمت انسان را آشکار کرده‌اند.
استکبار فرزند نامشروع آن، اسرائیل، این بار منافع حقیر خود را در گسترش نفرت میان ملت‌ها و ادیان الهی دیده‌اند. مخدوش کردن کانون عشق و ارادت مسلمانان و آزادی خواهان، یعنی سیمای نورانی انسان کامل، حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله علیه و آله و سلم)، تنها از دست و زبانی بر می‌آید که در دشمنی با حقیقت و اخلاق به نهایت رسیده‌اند. این دشمنی و بدخواهی، از سویی دو رویی آمریکا و اسرائیل را، پیش از پیش بر ملا می‌کند و بن‌بست استراتژیک آنان را نمایش می‌دهد و، از سوی دیگر، به انزجار فزاینده عالم اسلام از دشمنان انسانیت دامن می‌زند.
این سناریوی نفرت‌آفرین دشمنی با خدا و فضیلت، نتیجه اسلام هراسی غرب و صهیونیسم تمامیت خواه است. هراس آنان از گسترش فزاینده اسلام در عرصه فرهنگ و سیاست، البته، چون، همیشه نتیجه عکس داده و مکر مکاران را به خودشان باز گردانده است. اینک شاهدیم که شعله‌های فروزان خشم بر آمده از توهین به نبی اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم)، فصل نوینی از بیداری اسلامی را در منطقه و جهان رقم می‌زند. دسیسه دشمنان برای انحراف جریان ستم‌سوز بیداری اسلامی، با هوشمندی و حضور امت اسلام، نقش بر آب شده، قدرت « امت واحده » را پیش چشم ستمکاران آورده است.
جامعه روحانیت مبارز تهران، خداوند منان را به پاس درایت امت اسلام و حضور قاطعانه ایشان در ابراز نفرت از این ماجرای شوم، شکر می‌گوید و، به ویژه از مشارکت ملت آگاه و دشمن‌شناس ایران قدردانی و بر تداوم حضور آنان تاکید می‌کند. بی‌تردید، پیام جامع رهبر معظم انقلاب در شناسایی و نفی این حرکت پلید، موجب قوت قلب و چراغ روشنگر در مسیر فراروی همه ماست.
به رغم عداوت بدخواهان، این اراده خلل ناپذیر و وعده محتوم الهی است که نور و رحمت پیامبر خاتم (ص) برخلاف اراده مستکبران، تمام عالم را فرا خواهد گرفت.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.