بیانیه موشکی نمایندگان مجلس در حمایت از صنایع موشکی کشور

بیانیه ۱۵۹ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از پیشرفت های دفاعی و صنایع موشکی کشور در صحن علنی مجلس قرائت شد.

حمایت از صنایع موشکی کشور در صحن علنی مجلس 

در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۵۹ نفر از نمایندگان در حمایت از پیشرفت های موشکی و صنایع دفاعی کشور قرائت شد.

در این بیانیه که به مناسبت ۳۱ مرداد ماه روز صنایع دفاعی کشور صادر شده، آمده است:

راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت بازدارنده از تکوین تهدیدات دشمن است که علاوه بر تحکیم بنیه دفاعی کشور، از مهمترین پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ مواضع بین المللی در ایستادگی برابر قدرت های زیاده خواه است.

صنعت دفاعی کشور بخشی از قدرت دفاعی ایران اسلامی است که از مولفه های امنیت ساز بوده و در راستای آموزه های دینی و نیازهای راهبردی، ظرفیت سازی شده است. بر پایه بنیان های صنایع دفاعی در دوران دفاع مقدس، رزمندگان حماسه ساز صنایع دفاعی، جهاد علمی و فناوری را با وجود تحریم های ظالمانه به الگویی موفق در اقتصاد مقاومتی تبدیل ساخته اند.

تولید بومی انواع تجهیزات و تسلیحلات دفاعی به ویژه سامانه های موشکی و رزم هوایی، دریایی و زمینی و پدافند تحسین برانگیز است. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه جانبه از طراحی، ساخت و تولید سامانه های پیشرفته دفاعی به منظور تامین نیازهای دفاعی نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور از تلاش های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنایع وابسته در نقش آفرینی برای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین المللی در عرصه تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمنان قدردانی کرده و امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا نیروهای مسلح ما پیشرو بوده و صنایع دانش بنیان دفاعی را با استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی و پژوهشی کشور دنبال کرده و جمهوری اسلامی را همواره در طراز برتر منطقه در مقابله با توطئه های فرامنطقه ای و تولید قدرت بازدارنده حفظ کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.