بیشترین شهدا را در دفاع مقدس روحانیت تقدیم انقلاب کرده است

حجت الاسلام ˈجعفر رعایتیˈ روز پنجشنبه در نشست بصیرتی طلاب خواهر عصمتیه سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه اگر در جنگ تحمیلی کوتاه می‏آمدیم امروز مستعمره بودیم و آزادی نداشتیم، افزود: عزت و احترام امروز ما مدیون حضور رزمندگان و ایثارگران در دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: قدرت حزب الله و بیداری اسلامی رخ داده در منطقه، همه مدیون دفاع مقدس ایران است و آنها از انقلاب و جنگ تحمیلی ایران اسلامی الگو گرفته‏اند.

وی بیان داشت: وظیفه ما در قبال دفاع مقدس این است که اهداف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را منتشر کنیم و در میدان جنگ نرم نیز با همان روحیات دفاع مقدس حاضر شویم.

رعایتی با اشاره به اینکه شهدا به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند، خاطرنشان کرد: باید در زمان حال وظایف و تکالیف خود را بشناسیم و بدانیم که تنها راه سعادت حرکت در مسیر ولایت است آنچنان که شهدا در وصیت نامه‏های خود تأکید ‏کرده اند که رهبر را تنها نگذارید و مبادا که رهبری تنها بماند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: شهدا حی و حاضر هستند و اعمال ما را می‏بینند لذا ما باید در بزرگداشت دفاع مقدس به خودمان یادآوری کنیم.

در این مراسم از هفت بانوی طلبه ایثارگر که در دوران دفاع مقدس حضور فعالی داشته‏اند، تقدیر شد.ک/۲

۶۱۱/۶۰۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.