بیش از ۱۰ درصد کالاهای قاچاق منهدم می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انهدام بیش از ۱۰ درصد کالاهای قاچاق توسط آن سازمان خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی سید محمد طباطبایی پور با اعلام این خبر افزود: سازمان اموال تملیکی وظیفه تعیین تکلیف کالاهای قاچاق قطعیت یافته ای را عهده دار است که از طریق مراجع ذیربط به این سازمان معرفی می گردد و در این جهت در شش ماهه اول سال جاری ۴۳۱۵ فقره پرونده کالاهای قاچاق ، با ارزش بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال منهدم نموده است.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی در ادامه افزود: کالاهایی که برای فروش به این سازمان معرفی می گردد در صورت اینکه قابلیت مصرف نداشته و سلامت آنها از طریق سازمان استاندارد و وزارت بهداشت مورد تایید قرار نگیرد در جهتی حفظ سلامت مردم و بهداشت جامعه توسط سازمان اموال تملیکی در سطح کشور منهدم می گردد.

طباطبایی پور با اشاره به انهدام اخیر کالاهای قاچاق استان تهران گفت: در انهدام کالاهای قاچاق استان تهران که امروز با حضور مسئولین ذیربط انجام پذیرفت بیش از ۴۰ تن کالاهای غیر بهداشتی که عموماً اقلامی چون مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی فاقد استاندارد بودند و ارزشی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال داشته است منهدم شد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.