بیش از ۲۵ هزار تن عملیات لکه گیری معابر منطقه یک انجام شد

۲۹ام بهمن ،

معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: بیش از ۲۵ هزار تن عملیات لکه گیری و ۲۰۵ هزار تن عملیات روکش اساسی در معابر منطقه امسال به انجام رسیده است.

 محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح نوسازی و بهسازی معابر و لکه گیری معابر و گذرهای شمال تهران با پخش بیش از ۲۳۰ هزار تن آسفالت در یک میلیون و ۷۰۵  هزار متر مربع از معابر شهری نیز انجام شد.
وی بیان کرد:  این عملیات در خیابان های دربند، شهید باهنر، شهید بازدار، شریعتی، قیطریه، بلور ۳۵  متری شهید اندرزگو ، بلوار دانشجو انجام شده است.
 شیری تصریح کرد:  این عملیات آسفالت مکانیزه بین ساعت ۱۲ شب تا ۶ بامداد که وسایل نقلیه سنگین اجازه تردد دارند انجام می گردد.
 وی افزود: در روز فقط امکان عملیات دستی و لکه گیری میسر است که امیدواریم با توجه به محدودیت  زمانی به بهترین کیفیت اهداف پیش بینی  شده را محقق نماییم.
شیری اظهار داشت:  علاوه بر ساخت و سازها پخش شن مخصوص در زمستان  به سبب بارش های برف آسیب جدی به آسفالت معابر منطقه می زند که برای ساماندهی و تامین امنیت شهروندان به هنگام عبور و مرور از خیابان ها و بزرگراهها مطالعاتی  انجام شده  تا موادی جایگزین شود که آسیب کمتری به آسفالت و فضای سبز وارد کند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.