بیش از ۵۰ کیلومتر از آزادراه تهران شمال تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد

‘احمد صادقی’ روز سه شنبه در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه از طرح های راهسازی جاده شریانی هراز به خبرنگاران گفت: قطعه چهار این مسیر به طول ۲۰ کیلومتر در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ادامه عملیات اجرایی در قطعه یک آزاد راه تهران – شمال به طول ۳۲ کیلومتر، اضافه کرد: این قطعه نیز در سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی روند عملیات اجرایی قطعه چهار آزادراه تهران – شمال ( چالوس تا مرزآباد ) را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین در این منطقه درحال فعالیت هستند تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.

صادقی با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز این بخش از آزادراه تهران – شمال، بیان داشت: ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای این قطعه در نظر گرفته شده است که مازاد این اعتبار نیز در قطعه یک آزاد راه تهران – شمال هزینه خواهد شد.

وی روند قبلی عملیات اجرایی در قطعات دوم و سوم این آزاد راه را نامناسب دانست و افزود: بنیاد مستضعان به عنوان پیمانکار در سال های گذشته ، فعالیت جدی برای احداث این بخش از آزادراه تهران – شمال نداشته است .

معاون وزیر راه و شهرسازی، سیاست های قبلی این وزارتخانه و کم کاری بنیاد مستضعفان را از مهمترین عوامل کندی احداث این قطعات اعلام کرد و افزود : جلساتی با حضور مسوولان بنیاد مستضعفان برگزار شده است و هر دو طرف مصمم به انجام این کار مهم هستند.

علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی ، تعدادی از معاونین این وزارتخانه و تنی چند از مسوولان راه و شهرسازی استان مازندران امروز (سه شنبه) از آزادراه تهران – شمال و جاده هراز بازدید کردند. ک/۲

۵۱۹//۵۰۸/۴۰۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۵۵۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.