بیش از ۹ هزار آموزشگاه آزاد به مهارت آموزی مشغول اند

جمعه ۱۲م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: هم اکنون ۹ هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد در کشور به امر مهارت آموزشی می پردازند که از این تعداد ۸ هزار و ۳۷۴ آموزشگاه در زمینه خدمات به ارایه آموزش فعال می باشند.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون ۹ هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد در کشور به امر مهارت آموزی می پردازند که از این تعداد ۸ هزار و ۳۷۴ آموزشگاه در زمینه خدمات، ۹۱۸ آموزشگاه در زمینه صنعت و ۲۵۸ آموزشگاه در زمینه کشاورزی فعال می باشند.

وی در ادامه به طرح بیمه موسسان و مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای تحت پوشش سازمان فنی و حرفه ای کشور پرداخت و گفت: با توجه به اینکه اجرا نشدن طرح بیمه موسسان و مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای یکی از معضلات موجود است و این امر به یکی از مشکلات بزرگ آموزش های مهارت در کشور تبدیل شده است که امیدواریم به سریعی این مشکل برطرف و طرح اجرایی شود.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای از دیگر مشکلات آموزشگاه های آزاد را موازی کاری اعلام و خاطر نشان نمود: متولی آموزش های مهارت در کشور سازمان آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های فنی و حرفه ای می باشند که باید این مهم بر عهده آنها قرار گیرد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.