بیمارستان‌های در حال ساخت بر اساس اولویت نیاز تکمیل می‌شوند

۱۲م آذر ،
ممتاز نیوز : معاون درمان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:‌ ساخت بیمارستان هزینه بسیاری در بر دارد و این هزینه‌ها نیز سالانه افزایش می‌یابد ولی اعتباراتی که برای ساخت بیمارستان‌ها در بودجه‌های عمرانی دیده می‌شود محدود می باشند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ؛ دکتر سیدحسن امامی‌رضوی افزود: به ویژه در دو سال اخیر و مخصوصا در سال ۹۱ که اعتبارات عمرانی به صفر رسید، ساخت بیمارستان‌ها نیز به کندی پیش رفت. البته این موضوع به معنای توقف ساخت بیمارستان‌ها نیست زیرا وقتی قرار  است برای مکانی بیمارستان ساخته شود پس حتما نیازسنجی شده و باید تکمیل شوند.

وی ادامه داد: دو دسته بیمارستان در سطح کشور در حال ساخت است، بعضی از آنها جایگزین بیمارستان‌های فرسوده می باشند و بعضی دیگر در مناطق تازه و با توجه به نیاز ساخته می‌شود.وی گفت: بیمارستان از ضروریت‌های ارایه خدمات پزشکی است و در زمینه ساخت بیمارستان‌ها و اماکن ارایه خدمات رویکرد مثبتی داشته‌ایم.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: در وزارت بهداشت رویکردی به سمت بیمارستان‌های تک تخصصی نیست چرا که نوع خدمات بیمارستان عمومی برای مردم ضروری‌تر است. بیمارستان تک‌تخصصی هم هزینه‌ بیشتری در بر دارد و هم این که اثربخشی کمتری دارد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رامین قراخانلو:

    این جانب رامین قراخانلو پیمانکار سربکوبی بیمارستانی بیمارستانهای در حال ساخت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.