بیمارستان فوق تخصصی رضوی، پیشگام در زمینه اکوکاردیوگرافی سه بعدی

فروردین ۱۴۰۳

دکتر افسون فضلی نژاد، متخصص قلب و عروق گفت: بیمارستان فوق تخصصی رضوی در زمینه اکوکاردیوگرافی سه بعدی به نوعی پیشگام است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، دکتر فضلی نژاد افزود: هم اکنون  بیمارستان فوق تخصصی رضوی دومین بیمارستان کشور است که به دستگاه الکتروکاردیوگراف سه بعدی مجهز شده است.

او افزود: دستگاه الکتروکاردیوگراف سه بعدی، برای بستن نواقص دیواره بین دو دهلیزکاربرد دارد.
این دانشیار دانشگاه، در مقایسه ششمین کنگره قلب و عروق رضوی با چند دوره قبل این کنگره گفت:  پرداختن به مسائل مختلف پزشکی مرتبط با قلب در کنار جراحی قلب، سبب پر بارتر شدن و اثر بخشی بیشتر این دوره شده است.

دکتر افسون فضلی نژاد افزود: علاوه بر این، سطح مقالات ارائه شده در این دوره، در  مقایسه با دوره های قبل رشد چشمگیری داشته است و پس از شش دوره برگزاری، این کنگره توانسته جای خود را در عرصه های علمی باز و متخصصین برجسته بین المللی را جذب کند.

ششمین  همایش بین المللی قلب و عروق رضوی به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی، از  ۳۰ مرداد در مشهد آغاز شده و تا فردا ادامه دارد .

در این همایش ۷۰۰ فوق تخصص داخلی و خارجی قلب و عروق از جراحان برجسته ایران و جهان، آخرین دستاوردهای روز در زمینه جراحی قلب و عروق را در بیمارستان فوق تخصصی رضوی بررسی می کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.