بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سراب تا پایان سال تکمیل می شود

محمدجعفر علیزاده روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان در حال احداث این شهرستان با اعلام اینکه این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای اجرای آن تاکنون ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و در سالجاری نیز ۴۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان جدید سراب در زمره طرح های ماندگار دولت قرار گرفته است، اظهارکرد: برای تکمیل این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

علیزاده ادامه داد: این بیمارستان از مصوبات سفر اول هیات دولت به آذربایجان شرقی است که در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع و در ۱۴ بخش درمانی در چهار طبقه در حال اجراست.

وی پیشرفت کار را بر اساس برنامه زمانبدی شده مناسب دانست و ابراز امیدواری کرد با تجهیز به موقع وزارت بهداشت و درمان تا نیمه اول سال آینده پروژه به بهره برداری برسد.

علیزاده در ادامه با اشاره به پیشرفت ۸۶ درصدی بیمارستان ۳۲ تختخوابی قره آغاج شهرستان چاراویماق، گفت: محوطه سازی این پروژه در برنامه احداث لحاظ نشده بود که نیاز به تخصیص اعتبارات جدید دارد.

وی اظهارامیدواری کرد این پروژه در دهه فجر سالجاری به بهره برداری برسد.

مسعود سعادتی، فرماندارشهرستان سراب نیز با اشاره به مشکل بیماران دیالیزی و کمبود فضای لازم در بیمارستان فعلی خواستار احداث ساختمان مجزا برای ایجاد و راه اندازی بخش دیالیز در این بیمارستان شد.

مهناز بهمنی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز از کوتاه بودن ارتفاع سنگ های داخل بخش ها و نامناسب بودن نوع رنگ و نحوه چینش آنها و همچنین نمای پیش بینی شده در نقشه احداثی انتقاد کرد و خواستار اصلاح این موارد شد.

۷۲۲۴/۵۸۷/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۸۲۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.