بیمه‌گران از استانداردها پیروی کنند

نوشته شده در تاریخ ۰۳/آذر/ – ۱۰:۰۷ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

رئیس کل بیمه مرکزی:

خبرگزاری : رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد که همه بیمه‌گران باید از استانداردهای بیمه‌گری پیروی کنند.

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز،‌ محمد ابراهیم امین در گردهمایی مدیران شرکت سهامی بیمه ایران گفت: برای آن که صنعت بیمه کشور را ساماندهی کنیم و آن را به عنوان یکی از پیش‌نیازهای اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قلمداد کنیم، باید از ماهیت کار بیمه‌گری، ملاحظات، معیارها و استانداردهای آن پیروی کنیم.

وی با اشاره به این که صنعت بیمه برای حرکت در مسیر توسعه به نوسازی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اگر همواره به نقاط قوت بپردازیم، به آن ببالیم و مغرور شویم و نقاط ضعف را برطرف نکنیم، طبیعتاً آثارش کل صنعت بیمه را در برمی‌گیرد.

امین اظهارکرد: اصلاحات، نوسازی و بازمهندسی در شرکت بیمه ایران به معنی بازسازی و مهندسی در صنعت بیمه کشور است و به همین لحاظ برنامه‌ها، تصمیمات و روش‌هایی که شرکت بیمه ایران در کار بیمه‌گری دنبال می‌کند، به عنوان الگو در صنعت بیمه  بسیارمهم است، طوری که اگر این الگو در چارچوب ملاحظات کلان صنعت بیمه قرار نگیرد، بی‌تردید در صنعت بیمه کشور انحراف رخ می‌دهد.

رئیس کل بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد صنعت بیمه به سمت رفع نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت و استفاده از فرصت‌های پیش رو و رویارویی با تهدیدات احتمالی حرکت کند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.