بیمه آتیه سازان حافظ در نوروز تعطیل نیست

۲۵ام بهمن ،

بینا- مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: همه مراکز وابسته و تحت نظارت این بیمه در ایام نورزو ۹۲ به طور کامل فعال خواهند بود.
به گزارش بینا، افشین مقصودی به ایرنا افزود:همه مراکز و بیمارستان های درمانی وابسته به بیمه آتیه سازان حافظ در روزهای تعطیل و غیر تعطیل و حتی قبل از فرا رسیدن ایام نوروز، آماده ارایه خدمات می باشند.
به گفته وی، بیمه شدگان بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ،می توانند در تعطیلات نوروزی نیز از خدمات پزشکی این مراکز بهره مند شوند.
مقصودی با بیان اینکه این مساله شامل مراکز طرف قرارداد بیمه طلایی نیز می گردد، گفت: هم اکنون ۵۴۰ مرکز درمانی و بیمارستان در قالب بیمه طلایی و با همکاری بیمه آتیه سازان حافظ، آماده ارایه خدمات به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می باشند.
وی اضافه کرد: در حقیقت، صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ به توافق رسیده است و بر همین اساس بیمه طلایی بازنشستگان این صندوق، به این شرکت واگذار شده است.
مقصودی گفت: در نتیجه،این مراکز نیز در ایام نوروز به طور کامل فعال بوده و برای بازنشستگان با برخورداری از دفترچه بیمه خدمات درمانی،معرفی نامه صادر خواهد کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سودابه حسین زاده:

    سلام خسته نباشید. برای سال ۹۳ استخدام ماما برای کارشناس بیمه ندارید؟ ممنون میشم جواب بدین.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.