بیمه آرمان پیشتاز در معاملات امروز بورس

۱۳م اسفند ،

بینا- در معاملات امروز پانزدهم اسفندماه، سهام نه شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش بینا، در معاملات امروز بازار سرمایه، بیشترین حجم معامله صنعت بیمه در بیمه آرمان با معامله شش میلیون سهم به ارزش ۱۳٫۶۸۹ میلیون ریال اتفاق افتاد. پس از بیمه آرمان بیمه ملت با معامله ۳۵۶ هزار سهم در جایگاه بعدی قرار گرفت. در مجموع معاملات امروز صنعت بیمه شش میلیون و ۴۸۰ هزار سهم جابه جا گردید. در معاملات امروز، بیمه میهن با افزایش ۵ درصدی قیمت نسبت به روز قبل بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد. در این میان بیشترین کاهش قیمت را سهام بیمه آسیا و البرز با ۴ درصد کاهش نسبت به روز قبل تجربه نمودند. در معاملات امروز در سهام بیمه سامان و نوین معامله ایی صورت نگرفت. در مجموع گروه شرکت های بیمه روند خاصی نداشتند. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۰٫۰۳ درصد کاهش داشت و به رقم ۱۵۵۹ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت با حجم معاملات ۳۵۶٫۲۰۰ سهم به ارزش ۴۵۱ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم به رقم ۱٫۲۶۳ ریال رسید.
بیمه آرمان با معامله ۵٫۹۹۹٫۰۰۰ به ارزش ۱۳٫۶۸۹ میلیون ریال با قیمت پایانی ۲٫۲۸۲ ریال بسته شد.
بیمه پارسیان نیز با مبادله ۲۸٫۷۸۳ سهم به ارزش ۶۱ میلیون ریال و افزایش ۱٫۳۱ درصدی قیمت با قیمت پایانی ۲٫۱۳۷   ریال بسته شد.
بیمه البرز مشابه روز قبل ۴ درصد کاهش قیمت داشت. در این نماد ۹٫۲۳۰ سهم به ارزش ۳۳ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۳٫۶۷۵ ریال بسته شد.
بیمه میهن با افزایش ۵ درصدی قیمت و حجم ۱۳٫۱۰۰ سهم به ارزش ۱۴ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱٫۰۷۵ ریال و بیمه پاسارگاد با حجم ۳۸٫۲۵۱ سهم به ارزش ۷۶ میلیون ریال و قیمت پایانی ۱٫۹۷۹ ریال به کار خود پایان دادند.
بیمه آسیا با معامله ۴۰۰ سهم به ارزش ۱ میلیون ریال و کاهش ۴ درصدی قیمت نسبت به روز قبل با قیمت ۲٫۵۹۲ ، بیمه دانا با کاهش ۳ درصدی و معامله ۳۵٫۶۰۲ به ارزش ۱۵۳ میلیون ریال و بیمه ما با کاهش ۳٫۵۶ درصدی قیمت و معامله ۲٫۰۰۰ سهم به ارزش ۲ میلیون ریال و قیمت پایانی ۱٫۰۵۶ داد و ستد شدند.
نماگر بازار امروز هم سیر نزولی را داشت و  با ۱۸۵ واحد کاهش نسبت به روز قبل به رقم ۳۶,۹۵۰ رسید. در معاملات امروز بازار سرمایه بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به مخابرات ایران با ۴۸ واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به فولاد مبارکه اصفهان با ۸۰ واحد تأثیر بود. همچنین در معاملات امروز تعداد ۲۷,۸۴۲ میلیون سهم به ارزش ۷۸۵,۴۷۹ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.