بیمه البرز در مشتری مداری اول شد

۳۰م دیماه ،

بینا- رییس کل بیمه مرکزی با اهدای لوح سپاس به مدیرعامل بیمه البرز به خاطر کسب رتبه اول مشتری مداری در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان،از نحوه ارایه خدمات دستگاه های عمومی و دولتی، از این شرکت قدردانی کرد.
به گزارش بینا، محمد کریمی در مراسم اهدای لوح سپاس که در ساختمان مرکزی بیمه البرز و با حضور جمعی از مدیران بیمه مرکزی و کارکنان بیمه البرز صورت گرفت،‌ اظهار داشت : کسب رتبه اول مشتری مداری از سوی بیمه البرز مدیون راهبری خوب،‌ استمرار و ‌ثبات مدیریت و همکاری اعضای هیات مدیره و کارکنان با مدیرعامل این شرکت بوده است.
وی ادامه داد: در شرکت‌های خصوصی که سهامداران متعدد و مختلفی دارند،‌ همراهی مدیران و کارکنان با مدیرعامل‌، ‌امر بسیار مهمی است که خوشبختانه این همراهی در بیمه البرز به بهترین نحو وجود دارد .
رییس کل بیمه مرکزی با بیان این که هم اکنون رقابت بسیار سنگینی در بین شرکت های بیمه وجود دارد، ‌تاکید کرد: در این شرایط ، کلید واژه و شاه کلید موفقیت‌های بیمه البرز‌، ‌مدیرعامل این شرکت است و نقش بسیار برجسته ای در کسب رتبه های برتر دارد .
کریمی افزود: در بازار رقابتی شدید، شرکت‌های بیمه باید با داشتن فکر خلاقانه، طرح های نوین بیمه ای عرضه کنند که البته بیمه البرز با ارایه طرح های نوین بیمه ای همچون بیمه سرطان به این امر پرداخته است.
وی  ابراز امیدواری کرد که بیمه البرز رتبه اول را در تمام شاخص ها داشته و همیشه مایه عزت و افتخار صنعت بیمه باشد .

مدیرعامل بیمه البرز: صنعت بیمه مظلوم واقع شده است
محمد ابراهیم امین، مدیرعامل بیمه البرز نیز در این مراسم با بیان این که صنعت بیمه در چند سال اخیر شرایط ویژه‌ای همچون خصوصی سازی شرکت های بیمه و آزادسازی تعرفه ها را پشت سر گذاشته است، ‌گفت : در این شرایط رقابت بین شرکت های بیمه بسیار سنگین شده است و اگر چه بازار بالقوه بسیار خوبی در صنعت بیمه کشور وجود دارد اما این ظرفیت های بالقوه هنوز بالفعل و عملی نشده‌اند .
وی افزود: در این بازار شدید رقابتی اگر فضای کسب و کار مناسب نباشد، عوارضی همچون عدم پاسخگویی به نیاز جامعه و عدم ایفای تعهدات بوجود می آید که به نفع صنعت بیمه کشور نیست و تصویری در افکار عمومی ایجاد می‌کند که شرکت های بیمه به نوعی متخلف می باشند.
مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به این که وظیفه هدایت و نظارت فضای کسب و کار صنعت بیمه برعهده رییس کل بیمه مرکزی است، گفت : رییس کل بیمه مرکزی در شرایط کنونی که صنعت بیمه نزد افکار عمومی و مسوولان، مظلوم واقع شده است با تمام توان و توانایی های خود برای رشد صنعت بیمه تلاش می کند .
این گزارش حاکی است، بیمه البرز در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه‌های عمومی و دولتی در سال ۱۳۹۰ در بین گروه بانک‌ها و بیمه‌ها رتبه اول و در بین تمامی دستگاه‌ها رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.