“بیمه ایران” بالاترین رتبه توانگری را دارد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

جواد سهامیان مقدم به تازه ترین آمار بیمه مرکزی دربارهٔ توانگری شرکت های بیمه ای اشاره و اعلام کرد: بیمه ایران شرکت بالاترین رتبه توانگری را در میان شرکت های بیمه ای دارد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، جواد سهامیان مقدم امروز پس از امضای قرارداد خدمات بیمه ای با سازمان نظام روانشناسی افزود: با  این توانمندی می توانیم ریسک های بزرگ را قبول اتکایی کند.

مدیر عامل بیمه ایران ادامه داد : در بازار رقابتی ، عملکرد مناسبی داریم و همچنان بزرگترین شرکت بیمه ای کشور و منطقه باقی هستیم.

وی با تاکید بر رعایت حقوق بیمه گذاران ، سرعت درانجام کار و خلاقیت گفت : بیمه گذاران اقبال بیشتری به این شرکت دارند و این شرکت بیش از ۵۰ درصد سهم بازار بیمه ای کشور را دارد.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران با اشاره به طرح بیمه جامع روستاییان هم ‌گفت : این بیمه نامه ها با همکاری نمایندگی های بیمه ایران و دفاتر پست بانک در اختیار هموطنان روستایی قرار می گیرد.

جواد سهامیان مقدم با اشاره به اینکه ۶۶ درصد مساحت کشور در معرض  حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و طوفان قرار گرفته است ، گفت: ۹۰ درصد جمعیت نیز در این مناطق ساکن می باشند.

وی افزود : ۲۸ و نیم درصد جمعیت ایران اسلامی را روستاییان تشکیل می دهند و شرکت بیمه ایران به منظور ارتقای سطح امید این قشر که نقشی بی بدیل در تولید و اقتصاد دارند،  طرح بیمه جامع روستاییان را اجرا کرده است.

مدیر عامل بیمه ایران تعهدات این طرح را ابتدا شامل بیمه ساختمان ها، تاسیسات، اثاثیه منازل مسکونی و انبارهای علوفه در مقابل آتش سوزی،‌صاعقه، زلزله، انفجار، برف سنگین، سیل و توفان اعلام کرد.

سهامیان مقدم گفت : پوشش ثانویه این طرح بیمه ای را سرقت اثاثیه و ادوات کشاورزی و در نهایت مسئولیت مالی در قبال خسارت به همسایگان از ناحیه ترکیدگی لوله و آتش سوزی تشکیل می دهد.

وی حق بیمه ای را که طبق سه مدل یادشده طرح باید پرداخت شود به ترتیب ۲۵، ۵۰ و ۷۵ هزار تومان در سال اعلام کرد و گفت: البته طرح شامل بیمه آسیب دیدگی و نقص عضو روستانشینان که نوعی بیمه درمان و عمر محسوب می شود و محصولات باغی و دام های روستائیان را که بلایای طبیعی به آن خسارت وارد می کند نیز در بر می گیرد.

سهامیان مقدم اعلام کرد : در طرح بیمه جامع روستاییان ،تامین معیشت موقت سرپرستان خانوار هم ۱۰ ماه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.