بیمه ایران: بیمه سهام در راه است

۱۴فروردین۱۳،

بینا- مدیر عامل شرکت بیمه ایران از طراحی بیمه سهام خبر داد و گفت: در صورت تصویب و اجرای این طرح ، سهام داران ریسک کمتری در داد و ستد سرمایه های خود خواهند داشت.
به گزارش بینا ، جواد سهامیان مقدم در رادیو اقتصاد گفت: این طرح در کنار طرح های دیگر بیمه ای به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد شده است.
وی افزود: هنگامی که سهامداران با افزایش صف فروش و افت قیمت ها مواجه می شوند و همزمان به تامین نقدینگی نیاز دارند ، اگر در این شرایط سهام خود را بفروشند با ضرر مواجه خواهند شد و در صورتی که از خدمات بیمه ای سهام بهره مند شوند برای تامین پول مورد نیاز خود مجبور نمی شوند در هنگام افزایش عرضه سهام داراییهای بورسی خود را بفروشند و ان را از بانک ها تامین می کنند که از ضرر و زیان احتمالی هم جلوگیری خواهد شد.
سهامیان مقدم با بیان اینکه باید به سمت مردم محور کردن خدمات صنعت بیمه حرکت کنیم تا ضریب نفوذ بیمه (سهم خدمات بیمه ای از تولید ناخالص داخلی) افزایش یابد ، گفت: بازار سرمایه هم فرصت خوبی برای ارائه خدمات متنوع بیمه ای است.
مدیر عامل بیمه ایران از ارائه بیمه نامه های عمر بر اساس سبد ارزی خبر داد و گفت : این طرح هم برای جلوگیری از کاهش ارزش سرمایه گذاری ها ارائه شده است.
سهامیان مقدم  افزود: کاهش ارزش پول سبب می گردد تا مردم  رغبت کمتری به خرید این بیمه  نامه ها داشته باشند.
وی تصریح کرد : برای بیمه های عمر سبد ارزی در نظر گرفته شده است تا اگر قیمت یک یا دو ارز کاهش یابد بیمه گذاری در طرح بیمه عمر با کاهش ارزش پول مواجه نشوند.
سهامیان مقدم گفت : باید ابتدا رفتار بیمه ای در کشور توسعغه یابد تا فرهنگ سازی مناسبی در زمینه صنعت بیمه نیز انجام گیرد.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران ؛ اصلاخ قوانین و عملیاتی کردن مشارکت در منافع و سود بیشتر به بیمه گذاران – تعیین  عوامل مناسب در محاسبات فنی حق بیمه – ایجاد شرکت های بیمه اختصاصی عمر و تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش بیمه های عمر را برای گسترش بیمه عمر موثر است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.