بیمه پارسیان در رتبه بندی اول نشریه بنکر

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:بر اساس رتبه بندی اعلام شده در آخرین شماره نشریه معتبر بنکر (نوامبر ۲۰۲۲) بیمه پارسیان به عنوان برترین شرکت بیمه خصوصی ایران برگزیده شد.

نشریه بنکر که یکی از برجسته ترین مجلات بانکی مالی دنیا محسوب می گردد، در بیش از ۱۵۰ کشور در سراسر دنیا منتشر می گردد.

به گزارش ممتاز، در آخرین جدول رتبه بندی شرکت های برتر بیمه در کشورهای اسلامی جهان بیمه پارسیان بالاتر از سایر شرکت‌های بیمه خصوصی کشور قرار گرفت.

در این رتبه بندی که جدول آن شامل رتبه بندی تمام شرکت های بیمه در کشور های اسلامی می گردد، بیمه پارسیان در رتبه هفتم  کل شرکتهای بیمه در کشور های اسلامی جهان و رتبه اول شرکت های بیمه خصوصی کشور  قرار دارد.

نشریه معتبر اقتصادی بنکر بر اساس آخرین شاخص ها و استانداردهای مالی و اقتصادی اقدام به رتبه بندی شرکت های حوزه مالی و اقتصادی جهان می نماید که رتبه بندی بیمه ها نیز از این قاعده مستثنی نیست و  بیمه پارسیان در رتبه بندی اعلام شده در  شماره آخر این نشریه که نوامبر ۲۰۲۲منتشر شده جایگاه بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده‌است که نشان از رشد مناسب فعالیت‌های این شرکت دارد. رتبه قابل قبول و مناسب بیمه‌پارسیان در میان تمام شرکتهای بیمه کشور های اسلامی جهان نیز از نکات قابل توجه برای صنعت بیمه کشور به حساب می آید.

گفتنی است: نشریه بنکر که یکی از برجسته ترین مجلات بانکی مالی دنیا محسوب می گردد، در بیش از ۱۵۰ کشور در سراسر دنیا منتشر می گردد و منبعی کلیدی برای اطلاعات و تحلیل های صنعت بانکداری و بیمه به شماره می رود.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    ممنون از اطلاع رسانی دقیقتون… بهروز باشید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.