بیژن بنفشه‌خواه درختکار می‌شود

درخت دوستی در شبکه تهران

برنامه تلویزیونی ˝درخت دوستی˝ با اجرای بیژن بنفشه‌خواه با محوریت موضوع درختکاری در ۲۴ قسمت از شبکه تهران پخش می‌شود.

بهنام تشکر تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی” درخت دوستی” در گفت وگو با هنر آنلاین دربارهٔ مضمون این برنامه گفت: موضوع اصلی “درخت دوستی”، درختکاری و ارتقای فرهنگ نگهداری از محیط زیست و فضای سبز شهر است. در بخش اصلی این برنامه، بیژن بنفشه‌خواه مجری- بازیگر، به همراه بهنام تشکر، به‌عنوان گوینده متن، در گفت‌وگو با سیاستمداران، بازیگران سینما و تئاتر و ورزشکاران، از آنان می‌خواهد یک اصله نهال بکارند و خاطره‌های‌شان را از درخت و درختکاری برای بینندگان بازگو کنند.

بهنام تشکر افزود: در این برنامه که هر شب به مدت ۲۰دقیقه در ساعت ۲۲:۴۰دقیقه، از شبکه تهران پخش می‌شود، چهره‌های مشهور و محبوب از جمله بیوک میرزایی، بازیگر؛ محمدرضا حیاتی، گوینده خبر؛ صادق گودرزی، قهرمان کشتی المپیک؛  دکتر فردوسی، روان‌شناس؛ مجید اخشابی، خواننده؛ سامان گلریز، مدرس آشپزی و بعضی دیگر از چهره‌های ملی حضور خواهند داشت و آخرین برنامه هم به محمدباقر قالیباف، شهردار تهران اختصاص دارد.»

به گفته تهیه‌کننده و کارگردان «درخت دوستی»، در بخش دیگری از این برنامه، شهروندان از مشاغل گوناگون، به کاشت نهال می پردازند و دانش‌آموزان دختر در مقطع راهنمایی، انشای خود را در موضوع درختکاری می‌خوانند.

وی با بیان این‌که بخش دیگر برنامه، اجرای تئاتر در زمینه درختکاری است، ادامه داد: معرفی درختان کهنسال تهران، بخش ویژه این برنامه است که در آن مجری برنامه، از شهروندان برای درختانی که بالای ۳۰۰سال عمر آنها دعوت می‌کند.

بهنام تشکر با اشاره به فضای طنز و شاد این برنامه تصریح کرد: «این برنامه در حدود یک ماه به صورت فشرده تولید شده و بخشی از کار هم در حال تولید است تا هر شب به‌طور همزمان به آنتن برسد.» تشکر ابراز امیدواری کرد که برنامه درخت دوستی که فضای متفاوتی نسبت به سایر برنامه‌های اجتماعی تلویزیون دارد، مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

نخستین قسمت برنامه «درخت دوستی» که به سفارش سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ساخته شده، از یک‌شنبه شب، ۲۹بهمن ماه، آغاز شده و ۲۴شب میهمان بینندگان شبکه تهران خواهد بود.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.