“بی قرار کلید خورد”

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

تازه ‌ترین سریال فلورا سام روز جمعه ۲۱ آذرماه با حضور هنرمندان گوناگون در لوکیشنی واقع در خیابانی دیباجی کلید خورد. به گزارش خبرنگار مهر، سری دوم سریال “بی‌قرار” به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مشترک محمدعلی تفکر و مجید اوجی روز جمعه ۲۱ آذرماه در لوکیشنی حوالی خیابان دیباجی با حضور بازیگران اصلی و برخی از اهالی رسانه مقابل دوربین رفت. بی قرار کلید خورد

در نخستین سکانس از تصویربرداری این سریال لاله اسکندری، محمد صادقی، محمدرضا شریفی‌نیا، سارا خوئینی‌ها، سولماز آقممانی، مریم بوبانی و مریم امیرجلالی مقابل دوربین تازه‌ترین سریال فلورا سام رفتند.

کاظم راست‌گفتار و علی مرادی مهمانان حاضر در مراسم کلید خوردن سریال بودند. تصویربرداری «بی‌قرار» تا یک هفته آینده در این لوکیشن ادامه خواهد داشت و گروه تا اوایل بهمن‌ماه تصویربرداری را در تهران دنبال خواهند کرد.

در ادامه گروه تصویربرداری به مشهد می‌روند و به مدت ۲۰ روز در مشهد خواهند بود. یکی از کشورهای اروپایی لوکیشن آخر پروژه است و احتمال دارد پرونده سریال «بی‌قرار» در فرانسه بسته شود.

سری دوم «بی‌قرار» در ۳۰ قسمت به کرامات امام رضا (ع) می‌پردازد و در خلاصه قصه آن آمده است: رعنا با بازی لاله اسکندری پس از ۵ سال از زندان آزاد می‌شود. او به دنبال کودک خود که در هنگام دستگیری یک ماهه بوده می‌گردد. رعنا در این رابطه و در نتیجه جستجوهایش به شهر مشهد می‌رسد و به دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک ۵ ساله شده است اما غافل از اینکه…

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.