تاثیرات مکمل های بدنسازی روی نوجوانان :از اختلالات هورمونی تا آسیب به حافظه

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: از زمان تولید مکمل های بدن سازی بسیاری از مردم برای قوی تر شدن از این مکمل ها استفاده می کنند. این مکمل ها اغلب توسط بدن سازان و ورزشکاران استفاده می شوند. تاثیرات ناخواسته ای توسط کسانی که این مکمل ها را استفاده می کنند ملاحظه شده است تاثیراتی مانند آسیب زدن به ترکیبات شمیایی بدن و نیز تاثیرگذاری بر رشد هورمون های مردان جوان ملاحظه شده است.

به گزارش ممتاز نیوز چنین ناهماهنگی ای در هورمون های بدن ممکن است منجر به بروز مشکلات جدی در بدن شما شود.به نوجوانان به شدت پیشنهاد می گردد که از مصرف مکمل های بدنسازی اجتناب کنند چرا که عوارض این داروها روی بدن آن ها جدی است و آن ها بیشتر در معرض خطرات و عوارض جانبی این داروها می باشند.

مکمل هایی در بازار موجودند که بدنسازان را تشویق می کنند عادت های غذایی معمول خود را به این مکمل ها تغییر دهند .استفاده از این مکمل ها به هیچ وجه از نظر پزشکی تایید نمی شود. این داروها حتی می توانند به حافظه آسیب بزنند.

تلاش برای افزایش وزن و قوی تر شدن گزینه ی بسیار خوبی است تا استفاده از مکمل هایی که عوارض واقعا جدی روی بدن فرد دارند.  اجتناب از استفاده از این داروها به همگان به ویژه نوجوانان پیشنهاد می گردد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.