تاثیر سلامت معنوی بر سلامت جسمانی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت در محور های رسانه های دیداری و شنیداری،رسانه های نوشتاری ،دیجیتال محیطی و جانبی در iبهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

به گزارش تفسیری گروه علمی،‌پزشکی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از وب دا، دکتر فاطمه رخشانی مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این مطلب افزود: یکی از ویژگی های سومین جشنواره رسانه های دیجیتال پرداختن iبه موضوع سلامت از دیدگاه مختلف از جمله سلامت معنوی و تاثیر آن در سلامت جسمانی است ،که برابر بررسی علمی و میدانی توسط محققان توجه iبه این مولفه می تواند ظرفیت جدیدی در تامین سلامت ایجاد کند.

دکتر فاطمه رخشانی با اشاره iبه مصادیق بارز سلامت معنوی اظهار داشت: امید، توکل، صبر و ایثار، گذشت، مراقبت، نیایش، نوع دوستی، تشکر و توبه از جمله مولفه های سلامت معنوی است که شرکت کنندگان در جشنواره می توانند در کانون توجه خود قرار دهند و با ارسال آثار ارزشمند خود در این زمینه و محور ها و موضوعات جشنواره iبه رقابت بپردازند.

دبیر سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت  ضمن تشریح سایر موضوعات جشنواره یادآور شد: iبهداشت حرفه ای، iبهداشت محیط، iبهداشت فردی و روان، iبهداشت مادران، نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان و سالمندان، iبهداشت مدارس و کمک های اولیه و بیماری های واگیر و غیر واگیر از دیگر موضوعات پیش بینی شده سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت است که آثار دریافتی از مالکان اثر توسط داوران علمی و فنی بررسی و ارزیابی می شود.

گفتنی است: سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت اول iبهمن ماه سال جاری همزمان با جشنواره خدمات الکترونیک  سلامت برگزار و آثار برگزیده با حضور وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران ارشد نظام سلامت کشور معرفی می شود./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.