تارتار:هواداران پرسپولیس مرا ببخشند

 مهدی تارتار گفت: جوان هستم و باید در تیم های شهرستانی کار کنم تا به موقع به حق خود برسم.

 وی در خصوص تساوی با پرسپولیس در هفته سوم، اظهار داشت: این تساوی به سود تیم ما بود.در حالی که می توانستیم با دقت بیشتر داور برنده ان باشیم اما بازیکنان من به خود باوری لازم رسیدند.

 سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس، گفت: بازیکنان من متوجه شدند که می توانند حتی در مقابل تیم های بزرگ نیز برنده باشند و امیدوارم دیگر از داوری ها ضربه نخوریم.

 وی تصریح کرد: باید همه را به یک چشم نگاه کنند و فرقی میان باشگاه ما و پرسپولیس و استقلال وجود ندارد زیرا همه در لیگ برتر برای موفقیت می جنگیم.

 وی ادامه داد: در بازی های خود به غیر از خدا کسی را نداریم و از داوران می خواهیم تمام تلاش خود را برای رعایت عدالت بکار بگیرند. زیرا تیم های شهرستانی با سختی های بسیاری خود را آماده حضور در لیگ برتر کرده اند و چشمشان به رعایت عدالت از سوی داوران است.

 هافبک اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم، خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان بسیار بزرگی در اختیار دارد و باید به رویانیان به خاطر جذب آنها تبریک گفت.

 وی ضعف پرسپولیس را در پست هافبک و به خصوص هافبک دفاعی دانست و گفت: در این پست سوسا و سامان آقازمانی حضور دارند که هر دو بازیکنان توانمندی هستند ودر کنار آنها بازیکنانی چون علی کریمی و محمد نوری حضور دارند.

 وی تاکید کرد: پرسپولیس مربی با تجربه و بزرگی دارد و اطمینان دارم زمان می تواند پرسپولیس را درست کند و هواداران از تیم خود لذت ببرند.

 تارتار در خصوص انتقاد برخی پیشکسوتان از عملکرد کادرفنی پرسپولیس، گفت: برای انتقاد کردن بسیار زود است و باید به کادرفنی جدید تیم فرصت کافی بدهیم. باید بدانیم ژوزه تیم را دیر تحویل گرفته و فرصت کافی برای هماهنگی با بازیکنان در اختیار نداشته است.

 وی در خصوص برخورد هایش در طول دیدار با پرسپولیس، اظهار داشت: تیم ما هیچ امتیازی نداشت و به شدت زیر فشار بودم و از تمام هواداران پرسپولیس به خاطر استرسی که در مقابل تیم محبوبم داشتم عذرخواهی می کنم.

 سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس، گفت: در فوتبال حرفه ای کار می کنم و در حال حاضر از باشگاه گهر حقوق می گیرم و باید تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم بکار گیرم تا پولی که دریافت می کنم حلال باشد.

 وی ادامه داد: تیم ما به شرایط خوبی رسیده است و کمی نیاز به زمان داریم تا بازیکنان با شرایط لیگ برتر هماهنگ شوند و بتوانند توانایی های خود را در زمین نشان دهند.

 تارتار درخصوص اینکه آیا از فیروز کریمی مشورت می گیرد، گفت:نه تنها از کریمی بلکه از پیشکسوتان زیادی کمک می گیرم اما به هر حال به خاطر ارتباطاتی که با کریمی دارم و همچنین سال ها حضور در کنار او به عنوان شاگرد سعی می کنم از تجربیات او به خوبی استفاده کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.