تاریخ اکران سومین قسمت «هابیت» مشخص شد

به گزارش سینمانگار، به نقل از دیجیتال اسپای، تاریخ اکران سومین فیلم «هابیت» به کارگردانی “پیتر جکسون” اعلام شد.

کارگردان «ارباب حلقه ها» ماه گذشته شایعاتی را بابت آن که داستان «هابیت» از دو قسمت به سه قسمت افزایش یافته، تصدیق کرد و حال سومین قسمت این فیلم با نام «آنجا و برگشت دوباره» قرار است در ۱۸ جولای ۲۰۲۴ اکران شود.

اولین قسمت این فیلم «هابیت: ماجراجویی غیر منتظره» در ۱۴ دسامبر امسال اکران می شود، در حالی که قسمت دوم این فیلم که عنوان اش از «هابیت: رفت و برگشت» به «هابیت: ویرانی اسموگ» تغییر یافته، در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ راهی سینماها می شود.

“اسموگ”، اژدهای به تصویر کشیده شده توسط شرلوک (بینیدیک کامبر باچ) است که پیش تر اعلام کرده بود که نقش اش در قسمت دوم ماندگار تر است. او می گوید: “فکر می کنم  چشمانم در آخر قسمت اول باز می شود، و شما من را در قسمت دوم بیشتر خواهید دید”.

به گزارش سینمانگار، “دان فیلمن” از کمپانی برادران وارنر گفته بود که تابستان فصل مناسبی برای اکران سومین قسمت این فیلم است، چرا که طرفداران لازم نیست برای قسمت آخر زیاد صبر کنند.

در قسمت سوم و آخر «هابیت» می بینید که تورین و دوستانش به شهر لیک می رسند و زمان آن است که هابیت بیلبو باگینز قرار دارد خود را با دورف به سرانجام برساند…

در قسمت سوم «هابیت» بازیگرانی چون “بینیدیکت کامبر باچ”، “الیجا وود”، “اِوانجلینا لیلی”، “کیت بلانشت”، “لوک ایوانز”، “مارتین فریمن” و … حضور دارند.

به گزارش سینمانگار، فیلم «هابیت» پیش‌ درآمدی‌ست بر سه‌ گانه مشهور و عظیم «ارباب حلقه‌ها». فیلمنامه «هابیت» را “فیلیپ بوینز”، “گیلرمو دل تورو”، “فران والش” و “پیتر جکسون” بر اساس رمان «هابیت» نوشته “جی آر. آر. تالکین” نوشته‌ اند.

داستان فیلم «هابیت» قبل از قصه کتاب سه جلدی «ارباب حلقه‌ها» اتفاق می‌ افتد و پیش‌ درآمدی بر آن مجموعه است. داستان حدود ۶۰ سال بین «هابیت» و «یاران حلقه»، اولین قسمت سه‌ گانه «ارباب حلقه‌ها» را دربر می‌ گیرد. “بیلبو باگینز” شخصیت اصلی داستان که در سرزمین میانه زندگی می‌ کند، برای پیدا کردن گنجینه‌ای که یک اژدها به نام “اسموگ” از آن محافظت می‌ کند در سفری پرماجرا با “گندالف” همراه می‌ شود و در نهایت حلقه را پیدا می‌ کند.
 


سینما نگار

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. سان:

    پس چرا هنوز نیومده

    • miti:

      قرار بود بعد کریسمس ۲۰۲۴ اکران بشه دیکه باید بیاد

  2. بهنام:

    با سلام لطفا تاریخ پخش هابیت به تاریخ شمسی رو بزنید ممنون

  3. ناشناس:

    عالی بود ولی اسم اهابیت سه به جنگ پنج ارتش عوض شد لطفا تصحیح کنید….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.