تاریخ اکران فیلم جدید اصغر فرهادی به نام « گذشته » در جشنواره فیلم کن اعلام شد

ممتازنیوز:

01-415

فیلم «گذشته» جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی روز هفدهم می (جمعه ۲۷ اردیبهشت) در بخش رقابتی جشنواره‌ی «کن» به روی پرده می رود.

جدول نمایش فیلمهای حاضر در شصت و ششمین جشنواره فیلم کن منتشر شد که طبق آن فیلم «گذشته» ساخته‌ی جدید اصغر فرهادی روز هفدهم می (۲۷ اردیبهشت) در بخش رقابتی جشنواره کن نمایش خواهد داشت.

فیلم «گذشته» پس از فیلم افتتاحیه «گتسبی بزرگ» ساخته «باز بوهرمان»، فیلم «جوان و زیبا» از «فرانسوا اوزون» و فیلم «هلی» ساخته «آمت اسکالانته» به عنوان چهارمین فیلم بخش رقابتی به روی پرده خواهد رفت.

در خلاصه داستان «گذشته» آمده است: « احمد (علی مصفا) ۴سال پس از جدایی از همسر فرانسوی‌اش به در خواست او راهی پاریس می‌شود تا مراحل اداری طلاقشان را طی کرده و ثبت کنند. او در مدت اقامت کوتاهش متوجه آشفتگی «لوسی» دختر همسر سابقش می‌شود. تلاش او برای کمک به «لوسی» پرده از رازی در گذشته بر می‌دارد.»

«گذشته» قرار است در هفته‌ی اول (اواخر اردیبهشت ماه) در جشنواره‌ی کن به نمایش درآید و همزمان در اروپا اکران عمومی می‌شود و علی سرتیپی پخش‌کننده ایرانی فیلم هم امیدوار است،شرایط اکران آن را در خرداد ماه در ایران فراهم کند.

به گزارش ایسنا، علاوه‌بر «برنیس بژو» (بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار) و همچنین «طاهر رحیم» (برنده جایزه سزار)، بازیگران دیگری چون «علی مصفا»، «پائولین بورلت»، بازیگر بلژیکی فیلم معروف «زندگی صورتی»، «الیس آگویس»، «ژان جستین» ،«سابرینا وازانی» و«بابک کریمی» در این فیلم، مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

شصت و ششمین دوره جشنواره کن از روز پانزدهم می (بیست و پنجم اردیبهشت) آغاز به کار می‌کند.

ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.