تاریخ اکران نسخه سه بعدی «شرکت هیولاها» تغییر کرد

سینما پرس-گروه سینما/ تاریخ اکران نسخه سه بعدی انیمیشن سینمایی «شرکت هیولاها» از ۱۸ ژانویه (۲۹ دی) ۲۰۲۴ میلادی به ۲۹ دسامبر (۲۹ آذر) ۲۰۱۲ میلادی تغییر کرد.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو «پیکسار» روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که تاریخ اکران نسخه سه بعدی «شرکت هیولاها» (Monsters Inc) از ۱۸ ژانویه (۲۹ دی) ۲۰۲۴ میلادی به ۲۹ دسامبر (۲۹ آذر) ۲۰۱۲ میلادی تغییر کرد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مسئولان «پیکسار» هدف از این تغییر زمان را مصادف شدن اکران این انیمیشن با تعطیلات سال نو میلادی و بالا رفتن هرچه بیشتر فروش آن بیان کرده اند.

انیمیشن «شرکت هیولاها» پیش از این برای نخستین بار با اکران در سال ۲۰۰۱ میلادی توانسته بود فروشی برابر با ۵۲۵٫۴ میلیون دلار را در سینماهای سراسر جهان برای خود رقم بزند.

استودیو «والت دیزنی» به همراه «پیکسار» در چند سال اخیر برخی از انیمیشن‌هایشان که در گذشته به صورت دو بعدی اکران شده بودند را به صورت سه بعدی درآورده اند و دوباره روی پرده سینماها برده اند. انیمیشن های «شیر شاه» (The Lion King)، «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) و قسمت های اول و دوم «داستان اسباب بازی» (Toy Story) از جمله آثاری هستند که با تبدیل شدن به صورت سه بعدی دوباره اکران شده اند.

همچنین قسمت دوم «شرکت هیولاها» به نام «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) نیز توسط «پیکسار» ساخته شده است و در تاریخ ۲۱ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود.

انیمیشن های سینمایی برجسته و پرفروشی مانند «بالا» (Up)، «ماشین‌ها» (Cars) و «داستان اسباب بازی» (Toy Story) دیگر آثاری هستند که شرکت «پیکسار» پیش از این مسئولیت ساخت و اکران آن ها را برعهده داشته است.

مسئولان «پیکسار» چندی پیش نیز اعلام کردند که قسمت دوم انیمیشن سینمایی «در جستجوی نمو» (Finding Nemo) را تولید و در سال ۲۰۱۶ میلادی اکران می کنند.

انتهای پیام/ع.م/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۵۶۹


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.