تازه‌ترین آلبوم گروه ˝همایون˝ انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

تازه‌ترین اثر گروه موسیقی ˝همایون˝ به سرپرستی مهران مهرنیا و آواز امیر اثنی عشری به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، امیر اثنی عشری با اعلام این خبر دربارهٔ جزئیات آخرین اثر در حال ضبط خود با گروه موسیقی «همایون» گفت: در این آلبوم از آثاری کمتر اجرا و شنیده شده متعلق به استادانی چون شهنازی، رکن‌الدین‌خان مختاری و آثاری منسوب به علی اکبرخان شیدا در دستگاه چهارگاه و بیات ترک، استفاده شده است. بخش گروهی این اثر به سرپرستی مهران مهرنیا به صورت آنسامبل در استدیو ضبط شده است و بخش‌های آوازی و تکنوازی‌ها نیز به مرور ضبط خواهد شد.

این خواننده دربارهٔ آواز‌هایی که در این اثر می‌خواند افزود: در بخش بیات ترک آوازی را از مرحوم یونس در دشتی بازخوانی کرده‌ام و در بخش چهارگاه با توجه به ویژگی‌های آوازی قدما همچون متر و سرعت بالا و استفاده از تحریرهای متنوع، آوازی را طراحی کرده‌ام.

اثنی عشری در ادامه صحبت‌هایش و دربارهٔ برنامه‌های آتی خود خاطرنشان کرد‌: با برنامه‌ریزی‌هایی که با همراهی مهران مهرنیا داشته‌ایم، تلاش داریم بعد از ماه رمضان در تهران و چندین شهر از جمله همدان تور کنسرت‌هایی را با گروه «همایون» برگزار کنیم.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.