تازه ترین آلبوم رضا یزدانی تا آخر امسال در بازار!

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت رضا یزدانی (برای بزرگنمایی عکس کلیک کنید)

کنسرت رضا یزدانی (برای بزرگنمایی عکس کلیک کنید)

نداسیجانی: رضا یزدانی از انتشار یافتن آلبوم تازهش تا پایان سال خبر داد.

این خواننده راک در این باره گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم تازهم هستم که در مرحله میکس و مستر قراردارد.

وی افزود:این آلبوم ۱۴ قطعه است و ترانه سرایان آن مهدی ایوبی، علیرضا باران، احسان گودرزی و حسن علیشیری می باشند.  آهنگسازی و تنظیم سه قطعه این کار بر عهده خودم است ومابقی تنظیمات بر عهده میلاد عدل، بهروز پایگان، آرش زمانیان و محمد خرم نژاد است.

خواننده آبوم «خاطرات مبهم» در مورد فضای این آلبوم اظهار داشت: سبک این کار با دیگر آلبوم هایم متفاوت است . در واقع می توان گفت این آلبوم ترکیبی از «ساعت فراموشی»،«ساعت بیست و پنج» و «خاطرات مبهم» است.

وی همچنین دربارهٔ اجرای کنسرت تازهش افزود: این کنسرت در آبان ماه برگزار می گردد و علاوه بر اجرا در تهران در اهواز، شیراز و رشت نیز کنسرت خواهیم داشت. دراین کنسرت چند قطعه از آلبوم تازهم را نیز اجرا خواهم کرد.

رضا یزدانی همچنین از حضورش در قسمت دوم مجموعه‌ی ویدیویی «عقاید یک آکتور سینما» خبر داد و دراین باره گفت: این مجموعه‌ی ویدیویی به کارگردانی منیژه حکمت‏ است که در شبکه نمایش خانگی پخش می گردد. قسمت اول این مجموعه چند هفته پیش انتشار یافته است و قسمت دوم که با حضور خانم ساره بیات و بنده است این هفته عرضه می گردد. در این قسمت محوریت گفتگو  در مورد زندگی خصوصی و کارهای هنری ام تا به امروز بوده است.

وی ادامه داد: به واسطه کارهای بسیار سینمایی تنها خواننده ای که در این مجوعه ویدیویی حضور دارد بنده هستم.

منبع: شبکه ایران


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.