تالیف ۱۱۵۰عنوان کتاب درسی در کشور

جام جم آنلاین: معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: یک هزار و ۱۵۰عنوان کتاب درسی برای سال تحصیلی جاری در کشور تالیف شده است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش،حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در آیین رونمایی از کتاب استان شناسی همدان افزود: برای سال تحصیلی جاری در سه پایه باید کتاب درسی جدیدالتالیف باشد و برخی از کتاب ها نیز تغییر کلی و جزیی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه همدان و سایر استان ها نشان داده است که ظرفیت و مایه های نخبگی آنان به اندازه ای است که توانایی انجام این برنامه ها را دارند اظهار امیدواری کرد: در سال های آینده در حوزه تولید محتوای الکترونیک (بسته آموزشی ) استان ها سهم بیشتری داشته باشند.

وی با تشریح سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اظهار داشت: تحول یک جریان و گفتمان غالب است و یک مطالبه دولتی نیست بلکه مطالبه ای است که همگان آن را پیگیری می کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دستیابی به مراتبی از حیات طیبه هدف اول سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است و راه رسیدن به آن شکوفایی فطرت است.

حجت الاسلام محمدیان افزود: کار آموزش و پرورش شکوفایی این فطرت است که با پنج عنصر تفکر ، ایمان،علم ،عمل و اخلاق است که در چهار عرصه ارتباط با خود و خلق،خلقت ، آفرینش و خدا باید شکوفا شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.