تاکتیک ما عاشورایی و راه ما راه حسین(ع) است

فروردین ۱۴۰۳

دریادار سیاری در مراسم اعطای درجه به فرمانده مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل:

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بعد از انجام عملیات آزادسازی کشتی تجاری در آبهای آزاد در شمال اقیانوس هند، از نیروی دریایی سوال می کردندکه تاکتیک شما چیست و ما می گفتیم که تاکتیک ما تاکتیک عاشورایی و شعار و راه ما، راه حسین(ع) است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده این نیرو، در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان تفنگدار دریایی مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل گفت: بعد از انجام عملیات آزاد سازی کشتی تجاری در آبهای آزاد در شمال اقیانوس هند، از نیروی دریایی سوال می کردندکه تاکتیک شما چیست و ما می گفتیم که تاکتیک ما تاکتیک عاشورایی و شعار ما، راه ما راه حسین(ع) است.
 
سیاری در این مراسم که با حضور فرماندار و سایر مقامات لشکری و کشوری شهرستان رودبار برگزار شد، با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری ارتقاء توان رزمی در سطح همه نیرو های مسلح است، تصریح کرد: نیروهای مسلح باید در راه حفظ منافع جمهوری اسلامی به خصوص حوزه دریاها و دریاهای آزاد آماده باشند و در اجرای این تدبیر مهم یکی از مولفه های ارتقاء توان رزمی و بازدارندگی، نیروی انسانی است.
 
وی افزود: آنچه سبب تقویت توان رزمی نیروی انسانی می گردد آموزش و تربیت است و نیروی انسانی باید الهی محور، مومن، متخصص،با اخلاق،با بصیرت ایثارگر و ولایتمدار باشد.
 
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز ضمن تبریک به مناسبت مشارکت حداکثری در حماسه سیاسی انتخابات، راه های رسیدن به درجات بالای مادی و معنوی را عقل و ایمان بیان کرد و گفت: عقل راه رسیدن به قله های مادی و ایمان عامل رسیدن به قله های معنوی است.
 
وی افزود: ما به دنبال عاقبت به خیری هستیم و خداوند در قرآن این می فرماید «ای اهل ایمان وقتی که با دشمنان، موانع و سختی ها مواجه شدید استقامت کنید و فراوان به یاد خدا باشید.»
 
در پایان این مراسم ضمن اعطای درجه دریادار دومی به فرمانده مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل، دانش اموزان این مرکز مفتخر به دریافت درجه مهناوی دومی و کلاه سبز بره شدند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.