تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر در عمره دانشگاهیان ثبت نام کرده اند

۵ م دیماه ،

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از نام نویسی استقبال گسترده دانشگاهیان برای تشرف به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام از دانشگاهیان برای تشرف به سرزمین وحی از صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در پایگاه اینترنتی لبیک آغاز و تا روز ۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تاکنون دانشگاهیان استقبال خوبی از ثبت نام جهت تشرف به حج نموده اند و ۱۵۷۴۳۹ نفر از دانشگاهیان در پایگاه اینترنتی لبیک ثبت نام نموده اند همچنین تعدادی از اساتید نیز ثبت نام اولیه را انجام داده اند که تصمیمی برای اعزام آن ها اتخاذ نشده است.

فقیهی گفت: ثبت نام از متقاضیان برای تشرف به عمره تا ۸ دی ماه در سامانه ثبت نام در پایگاه اینترنتی لبیک به آدرس: www.labayk.com ادامه داد و سپس قرعه کشی به صورت متمرکز و اینترنتی انجام و نفرات اصلی و ذخیره انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: به سبب سهمیه محدود و تقاضای بالای دانشجویان تشرف به عمره تنها یک بار امکان پذیر بوده و کسانی که یک بار به عمره دانشجویی اعزام شده باشند مجاز به ثبت نام و اعزام مجدد نمی باشند.

فقیهی گفت: قیمت نهایی عمره بعد از اعلام رسمی از سازمان حج و زیارت از طریق پایگاه اینترنتی لبیک به اطلاع زائران دانشجو خواهد رسید./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.