تاکید بر اهمیت به فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در دستگاه قضایی

۲۸ آبان ،

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه شورای فرهنگی بر اهمیت فعالیت های فرهنگی به ویژه در دستگاه قضایی تأکید کرد.

به گزارش تفسیری ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی که در جلسه شورای فرهنگی دادگستری خراسان رضوی سخن می گفت با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی در جامعه به ویژه در دستگاه قضایی افزود: فعالیت فرهنگی فی نفسه ارزشمند و کار فرهنگی در نظام اسلامی یک کار مقدس و ارزشی محسوب می گردد.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گفت: مسئولان و دست‌اندر کاران فعالیت های فرهنگی در دادگستری استان باید تمام تلاش خود را در جهت بزرگداشت شعائر اسلامی با تأکید بر اصالت ها و دوری از هرگونه خرافات انجام دهند.

وی نوآوری در عرصه فعالیت های فرهنگی به ویژه در عرصه مذهبی را بسیار ضروری دانست و افزود: در تعظیم و بزرگداشت شعائر اسلامی علی الخصوص در ماه محرم و صفر نیازمند نوآوری و جذابیت و خلاقیت هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های فرهنگی در مجموعه قضایی گفت: پیشنهاد من به مسئولان و فعالان فرهنگی دادگستری استان این است که از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی در جهت ترویج سیره اهل بیت عصمت و طهارت، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، فلسفه امام حسین(ع) و سایر حقایق اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.