تاکید مدیر پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران بر ضرورت گسترش باورمندی غدیر در خانواده‌ها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

مدیر ساماندهی امور پژوهشی واحدهای حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بانوان طلبه می‌توانند می‌توانند باورمندی غدیر را از تربیت فرزندان و در سطح خانواده تا محیط‌های جهانی گسترش دهند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه قم، صدیقه افشار در جمع خواهران طلبه با بیان اینکه امروزه ابزار اطلاع‌رسانی در فضای حقیقی و مجازی جلوی هر iبهانه‌ای برای کوتاهی در امر تبلیغ را می‌گیرد، تصریح نمود: جهان تشنه حقیقت است و این عطش را جز مکتب اهل بیت (ع) فرو نمی‌نشاند.

وی ابلاغ پیام غدیر را iبه ویژه برای مبلغان دینی و آنها که درد دین دارند، ضروری دانست و ادامه داد: باید iبه اقتضای پیشرفت‌های روز، از ابزار فراهم‌آمده استفاده نمود.

وی واقعه غدیر را از مسلمات تاریخی دانست و اظهار نمود: در منابع اهل تسنن و تشیع iبه بیش از یکصد طریق اعلام جانشینی امیر مومنان علی (ع) توسط حضرت رسول (ص) نقل شده است.

افشار یادآور شد: از حجه‌الوداع و واقعه غدیر تا رحلت پیامبر (ص) صد روز هم فاصله نشد. هزاران حج‌گزار از بلاد اسلامی شاهد وقایع غدیر بودند و در فاصله‌ای‌ چنین کوتاه حتی در حضور و شهود خود تردید نمودند و حکم خدا را نادیده انگاشتند.

وی این امر را سببی بر لزوم ابلاغ پیام غدیر در هر عصر و برای هر نسل دانست و خاطرنشان نمود: قوام دین جز با ولایت اهل بیت (ع) امکان‌پذیر نمی باشد و عدم پذیرش این موضوع نوعی اهانت iبه پیامبر اکرم (ص) است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.