تاکید وحیدی بر متمرکز عمل کردن دستگاه‌ها و مردم در امر کمک مومنانه در ماه محرم

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به شرایط متفاوت ماه محرم امسال تاکید کرد که امسال در ماه محرم توزیع بسته های غذایی در مناطق محروم و تولید ماسک و گان برای مراکز درمانی و بیمارستان ها از جمله اقدامات مورد نظر خواهد بود.

محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه با توجه به فرارسیدن ماه محرم و درگیری کشور با کرونا چقدر لازم است برای عزاداری ماه محرم اطعام دهی و ادای نذرها در قالب کمک مومنانه و کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گیرد؟ اظهار داشت: قطعا امسال توجه ویژه ای به این امر خواهد بود، اکنون بسیاری از حسینیه ها، تکایا و مساجد فعالیت های خود را آغاز کردند تا کمک های محرم امسال به صورت اطعام دهی در قالب توزیع بسته های مواد غذایی خشک و یا در برخی موارد غذای آماده برای مناطق محروم و حاشیه ای در دستور کار باشد.

وی افزود: امیدواریم این رویکرد نسبت به گذشته تقویت شود، البته در مسئله مواسات و امر خیر بخش های مختلف و حوزه های دیگری نیز مورد توجه است، برای مثال یکی از آن ها در امر نذر سلامت توجه به تجهیزات بهداشتی و بیمارستانی و تولید ماسک و گان برای بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: اقداماتی در این باره دستور کار است، البته این موضوع باید متمرکز باشد، در امر کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان در هر استان و شهرستان قرارگاه مانندی تشکیل شد و دستگاه ها در آن متمرکز عمل کردند، امیدواریم در این ماه نیز با مدیریت استانی و ائمه محترم جمعه و مجموعه های مرتبط دیگر و با کمک مردم شاهد تمرکز ارائه این کمک ها باشیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.