تاکید یک نماینده اصولگرا بر رعایت قواعد بازی از سوی کاندیداها

۲۹فروردین۱۳،

211-27.jpg

یک نماینده اصولگرا بر لزوم رعایت قواعد بازی در انتخابات از سوی کاندیداها تاکید کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات تحلیل‌های ناقص دشمنان را از بین می‌برد.

علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ضرورت تشویق گروهها و احزاب به حضور پرشور و آگاهانه مردم، اظهار کرد: شرایط کشور، شرایط حساسی است و در نقطه گذار قرار داریم لذا برای عبور مقتدرانه از این نقطه گذار نیازمند خلق حماسه سیاسی و حضور پررنگ مردم در انتخابات هستیم.

وی افزود: بنابراین، انتخابات پرشور و گسترده می‌تواند پیامهای فراوانی مانند استقامت مردم طی ۳۴ سال، صبوری و ایمان را در برداشته باشد که قطعا سبب یاس دشمنان می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد: در واقع روز انتخابات، روزی است که پیام انتخابات، پیام بصیرت مردم است و همگان اعم از نخبگان،دانشگاهیان، حوزه‌ها، احزاب و … باید بتوانند در پرشور شدن انتخابات نقش تاریخی خود را ایفا کنند تا بتوانیم ازاین نقطه گذار با سربلندی عبور کنیم.

نماینده مردم محلات در مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت قانون‌مداری و اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها گفت: کاندیداها با توجه به این که رجل سیاسی محسوب می‌شوند باید در فهم و تحلیل مسائل و تجزیه و تحلیل وقایع و درک مسائل کشور یک پله از دیگران بالاتر بوده و به اصول قانون پایبند باشند.

سلیمی ادامه داد:‌ فردی که رئیس جمهور خواهد شد باید قابلیت به عهده گرفتن سکان جایگاه دوم کشور پس از مقام معظم رهبری را داشته باشد و الزامات ورود به این عرصه حساس را بداند.

وی خاطر نشان کرد:‌ در واقع کاندیداها باید قواعد بازی در انتخابات اعم از قانون گرایی و چارچوب‌های مشخص شده توسط مراجع ذی ربط و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس در خصوص تاثیر حضور مردم در انتخابات بر ارتقای جایگاه ایران در تحولات منطقه و جهان ابراز کرد: طبیعی است با توجه به شرایط کنونی کشور، همواره اوضاع داخلی رصد می‌شود و تحلیل‌گران بین‌المللی از یک طرف و شخصیت‌های جهان از سوی دیگر منتظر نواخته شدن سوت انتخابات در ایران می باشند تا رفتار مردم را ارزیابی کنند.

سلیمی تصریح کرد: با توجه به حوادث سال ۸۸ دشمنان و بدخواهان در خواب خوش رفته‌اند اما مردم با حضور خود آنها را مایوس کرده و انتخاباتی سالم و آرام برگزار خواهد شد تا آب سردی بر تحلیل‌های ناقص دشمنان ریخته شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.