تبدیل فرمت-ویرایش-ادغام آنلاین صدا در Audio Expert

۱۸خردادماه،

وب پایگاه اینترنتی Audio Expert سرویسی به صورت آنلاین به شما ارائه می دهد تا شما بتوانید بر فایل های صوتیتان تغییراتی که شامل تبدیل فرمت، ویرایش، ادغام و کامل کردن اطلاعات می‌باشند را انجام دهید.

عضویت در این وب پایگاه اینترنتی بسیارآسان و سریع صورت می‌گیرد؛ کافی است که شما وارد پایگاه اینترنتی شده و در کادر خاکستری رنگی که در وسط صفحه وجود دارد، Registration را انتخاب کنید.سپس در فرمی که برای شما ظاهر می‌شود، آدرس صندوق پستی الکترونیکی خود را وارد و رمز عبور دلخواهتان را انتخاب کنید.سپس به صندوق پستی الکترونیکی شما پیامی ارسال می گردد که داخل آن URL ای وجود دارد که با کلیک روی آن می توانید حساب کاربری Audio Expert خود فعال کرده و وارد آن شوید.

هنگامی که وارد حساب کاربریتان می‌شوید، صفحه‌ای با نام Your Files نمایان می‌شود.در این صفحه شما می‌توانید فایل های صوتی خود را آپلود و دستورات تغییرات مورد نظرتان را وارد کنید.متاسفانه این پایگاه اینترنتی برای حجم آپلود فایل های صوتی محدودیتی قائل شده که هر کاربر می‌تواند فقط ١۵٠ مگابایت فایل صوتی در حساب کاربریش آپلود کند.البته می‌توانید با پاک کردن فایل‌ها قدیمی، فایل‌های تازه را جایگزین آنها کنید. فرمت هایی که این وب‌سایت می‌تواند به عنوان ورودی و خروجی قبول می‌کند عبارتند از: ACC، AMR، AU، FLAC، M4A، MP3، OGG، WAV، WMA، MKA.

برای تبدیل فرمت در قدم اول فایل یا فایل های مورد نظرتان را انتخاب کرده و روی کادر Select action کلیک کرده و بعد از آن Convert file (‘s) را انتخاب کنید.سپس فرمت خروجی مورد نظرتان را از Output format انتخاب کرده و پس از آن، روی CONVERSION OPTIONS کلیک می‌کنید.وارد صفحه ای می‌شوید که در آن باید کانال، میزان نمونه‌برداری صدا، میزان ارسال بیت ها و حجم صدا را تنظیم کنید و پس از آن روی CONVERT کلیک کنید.پس از مدتی انتظار فایل صوتی شما تبدیل شده و صفحه ای نمایان می‌شود که در آن فایل تبدیل شده شما آماده دانلود می‌باشد.

 برای جداسازی قطعه ای از یک فایل صوتی باید  Select action را انتخاب کرده و روی Cut/Edit Fileکلیک کنید.سپس از روی مکانی که مدت زمان فایل صوتی مشخص شده می‌توانید قسمت مورد نظرتان را انتخاب کنید.سپس می‌توانید فایل صوتی قطعه شده خود را دانلود و یا مستقیما در پایگاه اینترنتی به آن گوش دهید.جا دارد بگویم در همان صفحه امکان تبدیل فرمت هم وجود دارد.

برای ادغام کردن چند فایل صوتی پس از انتخاب آنها در همان Select action، Merge fileرا انتخاب کنید.سپس در صفحه ای که ظاهر می‌شود ترتیب فایل های صوتی را انتخاب کرده و بعد از آن فرمت و نام فایل خروجی را انتخاب و روی OUTPUT OPTION کلیک کنید.سپس همان تنظیمات تغییر فرمت ظاهر می‌شوند و بعد از اعمال تغییرات در آنها روی MERGE THE FILES کلیک کنید تا فایل اغدامی شما آماده دانلود گردد.

برای تکمیل اطلاعات یک  فایل صوتی هم از Select action، Edit metadata را انتخاب و تغییرات را ایجاد کنید.اطلاعاتی که در این پایگاه اینترنتی قابل تغییرند شامل Track number، Title، Artist، Album، Yearو Genre می باشند.

در مجموع می‌توان گفت این وب‌سایت حتی از برنامه های تبدیل فرمت که روی سیستم‌ های عامل نصب می‌شوند منعطف پذیرتر می‌باشد.یکی از این برتری‌ها در تبدیل فرمت رینگ تن های اپل آی‌فون می‌باشد که فرمت این فایل های صوتی M4R ی‌باشد و در کمتر برنامه‌ای قابلیت تبدیل فایل‌های صوتی به M4R پیدا می‌شود.

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.