تبیین فصول مشترک دو جریان انحرافی و اصلاح‌طلبی/ سازش در برابر استکبار

۱۹م آذر ،

حجت‌الاسلام جلالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: هر دو جریان‌ اصلاح‌طلبی و انحرافی تمایل به ارتباط با امریکا را داشته و در این زمینه سیاست سازش را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با تأکید بر وجود فصول مشترک میان جریان اصلاح‌طلب و انحرافی اظهار داشت: مسیر حرکت این دو جریان تعیین شده و روش‌ها و تاکتیک‌های آنان تقریبا یکسان است.

عضو جبهه پایداری در ادامه با بیان این مطلب که یکی از نقاط مشترک این دو جریان سیاست سازش در برابر استکبار است، گفت: هر دوی این جریان‌ها تمایل به ارتباط با امریکا را داشته و در این زمینه سیاست سازش را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به چگونگی ارتباط جریان انحرافی و اصلاح‌طلب با مردم تصریح کرد: در زمینه نهضت خدمت رسانی، اصلاح‌طلبان و کارگزاران بیشتر بر مبنای افزایش قدرت و ثروت خود فعالیت کردند، جریان انحرافی هم از این امر مستثنی نیست و با اینکه خدمت‌ رسانی‌هایی هم داشته‌اند اما اصل و هدف خود را بر زراندوزی و کسب قدرت قرار داده‌اند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اموری که باید در جامعه به آن پرداخته شود، فعالیت‌های فرهنگی است که در این زمینه هر دوی این جریان‌ها(اصلاح‌طلب و انحرافی) انگیزه کافی را ندارند و قائل به تسامح می باشند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان با تأکید بر این نکته که چالش‌آفرینی یکی از فعالیت‌هایی است که دو جریان اصلاح‌طلب و انحرافی در راستای نیل به منافع خود، به آن اهتمام می‌ورزند، خاطرنشان کرد: با توجه به اشتراکاتی که به صورت کلی بیان شد، به نظر می‌رسد انتخاباتی دو قطبی بر مبنای دو جریان اسلامی اصولگرایی و جریان اصلاح‌طلب و انحرافی داشته باشیم،‌ یعنی اصلاح‌طلبان و انحرافیون به نوعی به ائتلاف با یکدیگر دست خواهند یافت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.