تجاوز جنسی به ۹ دختر دبیرستانی ۱۵ ساله در رژیم اسرائیل

آموزشیاران نیروی دفاع هوایی رژیم صهیونیستی در یک دبیرستان، ۹ دختر را مورد تجاوز جنسی قرار دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از یعودیوت آحارونوت، آموزشیاران نیروی دفاع هوایی رژیم صهیونیستی در یک دبیرستان، مظنون به سوء استفاده جنسی از دانش آموزان آن شده اند. این آموزشیاران متهم به جرائم جنسی مختلف از جمله تجاوز به ۹ دانش آموز دختر ۱۵ ساله هستند.
در این رابطه پلیس رژیم صهیونیستی سه سرباز ۲۰ ساله نیروی دفاع هوایی را به جرم مقاربت جنسی با ۹ دانش آموز دختر حدودا ۱۵ ساله دستگیر کرد. این سربازان در دبیرستان بیرشبا که مدرسه آموزش مقدماتی خدمات دفاع هوایی می باشد به عنوان معلم مشغول به کار بودند.


سه سرباز یاد شده به جرم انجام اعمال غیراخلاقی ازجمله هتک ناموس دختران نابالغ، اعمال خارج از نزاکت و به ستوه آوردن جنسی برای کسی که در مقام اعتماد بوده و خیانت کرده، دستگیر شدند. یکی از سربازان تحت شرایط خاص و محدودیت هایی آزاد شده است و دو سرباز دیگر در حبس به سرمی برند. جزئیات این ماجرا هنوز به صورت علنی گزارش نشده است.
آنچه که باعث شرمساری دولت رژیم صهیونیستی می باشد؛ اینست که قربانیان این سوء استفاده دختران دبیرستانی نابالغی هستند که براساس تحقیقات به عمل آمده آنها هیچ آگاهی از اشتباه بودن ارتباط خود با معلمانشان نداشتند.


رژیم صهیونیستی که در اعمال تبعیض و فساد در بخش های نظامی اش بسیار دچار چالش است ، اینچنین ادعا میکند که  “هیچ اجبار و اصراری از جانب معلم ها نبوده و خود دانش آموزان نیز تمایل به ارتباط جنسی داشته اند.” پلیس به علت فساد بیش از حد درمیان معلمان و دانش آموزان این مدرسه، پیش بینی کرده است که در آینده احتمال بیشتر شدن تعداد قربانیان تجاوز جنسی بدون آنکه نیازی به اجبار و سوء استفاده از موقعیت شغلی از طرف معلمان باشد، وجود دارد.
صهیونیست ها میگویند:تحقیقات حاکی از آن است که تجاوز جنسی به دانش آموزان نابالغ در داخل مدرسه و بعد از ساعت آموزشی صورت گرفته است. همچنین دختران از آنچه که در انتظارشان بوده است کاملا آگاهی داشتند و با پای خود به سمت این ارتباط رفته اند.


البته چنین مواردی در مدارس نیروی دفاع هوایی رژیم صهیونیستی بسیار شایع است زیرا که از مدتها پیش بازرس نیروی دفاع هوایی از چندهفته پیش؛ شکایت نامه ای را در این خصوص تنظیم کرده بود. در رابطه با این موضوع بازرس مذکور اعلام کرد: جرائم صورت گرفته بسیار غیراخلاقی و دور از شاًن انسانی است که برای پیشگیری از آن باید چاره ای اندیشید.


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. kohyar:

    متاسفم برای ایرائیل……………………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. حسین از کرج:

    این سربازارو باید بگیری بهشون تجاوز کنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.