تجاوز وحشیانه به منشی توسط مدیرعامل هوسران

منبع ممتازنیوز:

مدیر عامل یک شرکت خصوصی که به بهانه استخدام زن منشی، وی را ربوده و پس از آزار و اذیت او را در یک باغ متروکه‌ در حومه شهریار رها کرده بود، دستگیر شد.

روزهای پایانی آبان امسال زنی جوان با حضور در پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران علیه مردی جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به پلیس گفت: در جستجوی کار بودم و با دیدن آگهی استخدام منشی که روی دیوار خیابان نصب شده بود، با آن شرکت تماس گرفتم.

وی اضافه کرد: در پی این تماس، مردی که خود را مدیرعامل یک شرکت صنعتی معرفی می‌کرد، از من خواست حضوری به دفتر کارش بروم.

در پی این ملاقات و گفت‌وگو با مدیر عامل شرکت، او وقتی متوجه شد به دلیل مشکلات مالی خانواده‌ام به این کار نیاز دارم، خواست روز بعد مدارکم را به وی تحویل دهم تا مقدمات استخدام مرا فراهم کند.

دام سیاه مدیر عامل

شاکی یادآور شد: چند روز بعد مرد مدیر عامل با من تماس گرفت و خواست روز بعد به دفترش بروم و کار خود را شروع کنم. وقتی به محل شرکت رفتم، چند ساعت بعد مدیرعامل شرکت از من خواست به خانه‌ام بازگردم و از روز بعد کارم را شروع کنم.

زن جوان با اشاره به ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، گفت: روز حادثه در خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی مدیر عامل شرکت مقابلم توقف کرد و با اصرار وی سوار خودرو شدم. او در میانه راه به بهانه این‌که خیابان شلوغ است و باید از خیابان دیگری مرا به مقصد برساند، تغییر مسیر داد و به یکباره از شهر خارج شد.

شاکی اضافه کرد: با التماس از او خواستم خودرو را متوقف کند تا پیاده شوم که توجهی به حرف‌هایم نکرد و بر سرعتش افزود و ادامه مسیر داد. پس از طی مسافتی، خودرو مقابل یک باغ متروکه در حومه شهر متوقف شد.

شاکی یادآور شد: در همین موقع قصد فرار داشتم که مرد هوسران به سمتم حمله‌ور شد و پس از آن که کتکم زد، کشان‌کشان مرا به داخل باغ برد و مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس با رها کردن من در همان باغ، با خودرویش از محل دور شد. بسختی خود را به جاده رساندم و به کمک یک راننده عبوری به یک مرکز درمانی رفتم.

تهدید به قتل از سوی متهم فراری

شاکی گفت: روز بعد مرد هوسران در تماس با من تهدید کرد اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهم، مرا خواهد کشت، من نیز از ترس سکوت کردم. چند روز بعد موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و آنها به جستجوی مرد آزارگر پرداختند تا از وی انتقام بگیرند، او محل کارش را به مکان نامعلومی انتقال داده بود. بنابر این تصمیم گرفتم با حضور در مرکز پلیس، از وی شکایت کنم.

در پی این شکایت، با اطلاعات به‌دست آمده از شاکی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری آغاز شد و جستجوی پلیس برای یافتن وی ادامه پیدا کرد تا سرانجام چند روز پیش مرد آزارگر در یک مرکز تجاری در یکی از محله‌های جنوبی شهریار شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف متهم

متهم با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با شاکی، اعتراف کرد زن شاکی را ربوده و با انتقال وی به خارج از شهر، او را در دام شیطانی خود گرفتار و او را به مرگ تهدید کرده است.

متهم به پلیس گفته بود، در پی ملاقات با زن شاکی که قصد داشته به عنوان منشی در دفترش کار کند، وسوسه شده و این حادثه تلخ را برایش رقم زده است.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم متهم ادامه دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.