تجلی دفاع مقدس در جامعه مرهون تلاش و همت خبرنگاران و اصحاب رسانه است

فروردین ۱۴۰۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با کاروان رسانه‌ای یاد یاران، خبرنگاران را رزمندگان جنگ نرم دانست.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ممتاز نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه تهران بزرگ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با کاروان رسانه‌ای یاد یاران، خبرنگاران را رزمندگان جنگ نرم دانست.

در این دیدار صمیمانه که با حضور جمعی از خبرنگاران و عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نمایشگاه یاد یاران مردان آسمانی صورت گرفت حجت‌الاسلام عبد‌العلی گواهی ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شما خبرنگاران رسالت بزرگی را بر دوش دارید و در حقیقت پیام‌رسانان واقعی ایستادگی و مقاومت هستید.
 
وی افزود: در دوران دفاع مقدس همکاران شما در کسوت رزمنده در جبهه‌ها حضور داشتند و لحظه به لحظه خبرها جبهه‌ها را انعکاس می‌دادند به نظر من آنها یک فرمانده تمام عیار بودند که نقش بسزایی در جذب، اعزام و عملیات داشتند و بعد از آن نیز با نشر خبر و گزارش، پیام شهدا و رزمندگان را به جهانیان می‌رساندند و امروز نیز شما یک رزمنده در جنگ نرم هستید که همان نقش را و بلکه سنگین تر بر عهده دارید.  
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) خاطرنشان کرد:‌ تجلی دفاع مقدس در جامعه مرهون تلاش و همت و رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه است.  
 
نمایشگاه یاد یاران با عنوان مردان آسمانی به همت ناحیه مقاومت بسیج جماران سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در منطقه لشکرک برپا شده است و هر شب نمایش میدانی با حضور هنرمندان صاحب‌نام کشور با بازسازی صحنه‌هایی از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.