تجلیل از شهبازیان، کامکار و محسن نفر در جشنواره مقاومت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > جشنواره– ممتازنیوز:
پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت از شش موزیسین تجلیل می‌کند که فریدون شهبازیان، هوشنگ کامکار و محسن نفر از جمله آنها به شمار می‌روند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از  ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، به رسم هر ساله در اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت سه هنرمند برجسته کشور تقدیر خواهند داشت. فریدون شهبازیان، هوشنگ کامکار و محسن نفر از هنرمندانی می باشند که در این مراسم به پاس چند دهه تلاش برای اعتلای موسیقی ارزشمند از آنان تجلیل خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز فریدون شهبازیان برای تنظیم و ساخت بعضی از قطعات شاخص در حوزه موسیقی ملی و هوشنگ کامکار برای ساخت آثاری چون اثر کجایید ای شهیدان خدایی و سمفونی حلبچه و خرمشهر و محسن نفر نیز آثاری را چه در قالب موسیقی فیلم و چه در قالب مجموعه نینوا آفریدند که آثارشان از جمله کارهای ماندگار در حیطه موسیقی جنگ و دفاع مقدس به شمار می رود.

همچنین سه موسیقیدان پیشکسوت نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. در اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت از زحمات و کوشش های اکبر محمدی نوازنده کلارینت، هادی منتظری نوازنده کمانچه و رمضان عظیمی رهبر ارکستر آوای ایرانیان قدردانی خواهد شد.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.