تجمع جنوبی ها در تهران!

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

دیدارهای دوستانه سوپر لیگ بسکتبال شب گذشته با بازی تیم های پتروشیمی بندر امام- البدر کنگ و همیاری زنجان-استقلال قشم پیگیری شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌تیم البدر بندر کنگ ظهر روز گذشته برای انجام چند دیدار دوستانه وارد تهران شد و ساعاتی بعد بازی  دوستانه ای مقابل پتروشیمی بندر امام انجام داد.
  دو تیم جنوبی  تنها یک نیمه با هم بازی کردند و تیم ماهشهری ۴۳ بر۳۹  رقیب جوانش را شکست داد.
 در ترکیب پتروشیمی  خبری از سانی پچیرووچ  بازیکن خارجی تیم و حامد آفاق نبود گویا پچروویچ همچنان در حال گذراندن تست های پزشکی و حامد آفاق در استراحت پس از بازگشت از جام باشگاه های آسیا است.

اختلاف ۲ امتیازی زنجان  با قشم

 بلافاصله پس از دیدار  دوستانه پتروشیمی  و البدر دو تیم  همیاری زنجان  و استقلال قشم  برای دیدار دوستانه وارد زمین شدند.
 تیم استقلال قشم هر سه ملی پوش و بازیکن خارجی گرجستانی خود را دراین دیدار استفاده کرد  و سعید داورپناه ملی پوش  زنجان  که همراه تیم مهرام در  جام باشگاه های آسیا شرکت کرده بود هم با یک روز استراحت به تیم خود ملحق شده و به همراه آرن دیگر ملی پوش زنجان در ترکیب تیم قرار گرفت.
پویا تاجیک سومین سهمیه ملی زنجان  با توجه  به ادامه مصدومیت در این بازی غایب بود دیه گو فاجاردو سنتر ایتالیایی که صبح دیروز وارد ایران شد نیز از روی نیمکت دیدار دوستانه تیمش را شاهد بود.
 همیاری زنجان در پایان این دیدار با نتیجه ۸۹ بر۸۷  پیروز شد.
 عصر امروز نیز تیم های البدر کنگ و پتروشیمی  بندر امام برای دومین بار و تیم های همیاری زنجان  و دانشگاه  آزاد با هم روبرو می شوند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.