تجمع ۵۰۰۰ نفری دانش‌آموزان تهرانی در میدان آزادی

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام در حال برگزاری است؛

خبرگزاری پانا: تجمع ۵ هزار نفری دانش آموزان تهرانی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) در میدان آزادی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به اقدام ایادی صهیونیسم جهانی و در اهانت بی شرمانه به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص)، زنجیره ۵ هزار نفری دانش آموزان در میدان آزادی تهران در حال برگزاری است.

دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اداره کل آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران دست در دست یکدیگر داده و دور تا دور میدان آزادی را فرا گرفته و هتک حرمت به ساهت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) را محکوم می کنند.

همچنین دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اداره آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران نیز از ابتدای خیابان آزادی تهران و تا جلوی درب دانشگاه صنعتی شریف دست در دست یکدیگر داده و با ایجاد یک زنجیره دانش آموزی، انزجار خود را از ایادی صهیونیسم جهانی اعلام می کنند.

دانش آموزان در این تجمع ۵ هزار نفری با در دست داشتن پلاکارد هایی که روی آنها “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر امریکا” نوشته شده است، اقدامات اخیر در اهانت به مقدسات مسلمانان را محکوم می کنند.

این مراسم به همکاری شهرداری منطقه ۹ تهران، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، مسئولان برج آزادی و آموزش و پرورش برگزار می شود.

یکی از نکات قابل ذکر در برگزاری این تجمع ۵ هزار نفری عدم وجود ترافیک در میدان آزادی و خیابان آزادی تهران است که این کار با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ انجام می شود.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.