تجمیع دانشکده‌های واحد تهران شمال در پردیس حکیمیه

۲۸ آبان ،

262.jpeg

رییس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با اشاره به تجمیع دانشکده‌های واحد تهران شمال در پردیس حکیمیه، گفت: حدود ۵۰ درصد دانشجویان در این پردیس مشغول به تحصیل می باشند.

دکتر اخوان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در مسیر تحولات قرار دارد، اظهار کرد: یکی از این تحولات در عرصه فیزیکی و استقرار ساختمان‌های واحد است.

وی با اشاره به تجمیع دانشکده‌ها در پردیس حکیمیه، گفت: تجمیع این دانشکده‌ها در پردیس حکیمیه سبب می‌شود که از بها‌های زائد صرفه‌جویی شود و امکان گسترش و مدیریت بهتر را در این عرصه فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد ساخت و سازها در پردیس حکیمیه انجام شده است، تصریح کرد: همچنین بیش از ۵۰ درصد دانشجویان واحد تهران شمال در پردیس حکیمیه مشغول به تحصیل می باشند.

اخوان‌فر افزود: دانشکده علوم انسانی، مدیریت، زبان‌های خارجه، بخش‌هایی از دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده الهیات در پردیس حکیمیه مستقر می باشند.

وی از بهره‌برداری بزرگترین بخش آزمایشگاهی در پردیس حکیمیه در سال جاری خبر داد و افزود: برای انتقال کلیه دانشکده‌ها نیاز به برنامه‌ریزی‌ها در مباحث اقتصادی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.