تجهیز اتوبوس های تهران به دستگاه کارتخوان

جام جم آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: تمامی اتوبوس های شهر تهران به دستگاه های کارتخوان بلیت الکترونیک مجهز شده اند و فروش بلیت الکترونیک و شارژ آن در ۱۱۴۶ گیشه مطبوعاتی صورت می گیرد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، پیمان سنندجی گفت: همه  اتوبوس های بخش خصوصی و بلیتی به دستگاه های کارتخوان بلیت الکترونیک مجهز شده اند و به طور کل بلیت کاغذی در پایتخت حذف شده است.

وی اظهارداشت: متاسفانه ما شاهد ۳۰ درصد فرار بلیت هستیم و برخی از مسافران هنگام استفاده از اتوبوس بلیت ارائه نمی دهند که براین اساس تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده تا از این کار نادرست جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه  تصریح کرد: حدود یک سوم از هزینه های شرکت واحد اتوبوسرانی باید از طریق فروش بلیت تامین شود که فرار از پرداختن بلیت می تواند مشکلاتی را برای خدمات رسانی مناسب اتوبوسرانی ایجاد کند.

وی افزود: برای رفع این مشکل پیش بینی هایی صورت گرفته که مجهز شدن ایستگاه ها به دستگاه‌های کارتخوان بلیت الکترونیک مانند خط «یک» سامانه اتوبوس های تندرو و حضور ناظران ویژه یکی از این راه کارها است.

سنندجی تصریح کرد: همچنین از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده خراب بودن یا خاموش بودن دستگاه‌های کارتخوان بلیت الکترونیک موضوع را به سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند تا رسیدگی های لازم در این زمینه صورت گیرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.