تجهیز ۱۲۰تقاطع جدید پایتخت به سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز

۲۳اردیبهشت،

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از تجهیز ۱۲۰تقاطع جدید شهر به سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز در سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،  مهندس حجت الله بهروز ا بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون حدود ۳۰تقاطع شهر به سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز مجهز شده اند که در تلاشیم این سیستم را در سایر تقاطع های مهم و پرتردد شهر به کارگیری کنیم تا شاهد کاهش تخلفات در تقاطع ها باشیم.
 
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۲۰جدید در شهر تا پایان سال به سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز مجهز خواهند شد تا بتوانیم در مجموع به ۱۵۰تقاطع مجهز به این سیستم برسیم. بهروز تصریح کرد: در حال حاضر عملیات نصب و راه اندازی سیستم ثبت تخلفات سرعت در ۶۰تقاطع جدید شهر در دست اجراست که امیدواریم طی ۳ تا ۴ماه آینده در مجموع به ۹۰تقاطع برسیم.
 
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران در ادامه در خصوص اعتبارات پیش بینی شده برای هوشمند سازی مدیریت ترافیک در سال ۹۲گفت: آن چه برای هوشمند سازی مدیریت ترافیک در بودجه معاونت حمل و نقل و ترافیک در سال جدید پیش بینی و مصوب شده است حدود ۷۶میلیارد است که نسبت به آن چه مورد تقاضای ما بود بسیار کمتر است، چرا که در سال قبل بودجه این بخش ۷۱میلیارد بوده که امسال این رقم به ۷۶میلیارد تومان رسیده است اما با توجه به افزایش شدید قیمت ها منطقا ارزش بودجه ای در این بخش یک سوم شده است.
 
وی افزود: اما خوشبختانه چیزی حدود ۵۰میلیارد تومان در بودجه سازمان حمل و نقل و ترافیک برای انعقاد قرار داد در بخش هوشمند سازی مدیریت ترافیک پیش بینی شده که با بودجه مدیریت و حفظ و نگهداری سیستم های هوشمند تونل های شهری، در مجموع می توان گفت که کل اعتبارات هوشمند سازی مدیریت ترافیک در سال ۹۲بودجه خوبی است و امیدواریم بتوانیم اقدامات گسترده ای در راستا هوشمند سازی بیش از پیش مدیریت ترافیک پایتخت صورت دهیم. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.