تجهیز تاکسیرانی به خودروهای هیبریدی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تجهیز تاکسیرانی به خودروهای هیبریدی

تجهیز تاکسیرانی به خودروهای هیبریدی

پرشین خودرو: حجت‌الله بهروز، قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۱۰ هزار خودرو هیبریدی تا پایان سال به ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، حجت‌الله بهروز، قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در تشریح این خبر با اشاره به اقدامات اخیر دولت در جهت کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی از ۴۰ درصد به ۴ درصد این اقدام را در کاهش معضلات زیست‌محیطی بسیار مؤثر دانست و اظهار داشت: طبق پیش‌بین‌های صورت گرفته تا پیش از پایان سال شاهد ورود ۱۰ هزار خودرو هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تهران خواهیم بود.
وی با عنوان اینکه ورود خودروهای هیبریدی برای نخستین بار در کشور و در ناوگان تاکسیرانی تهران صورت خواهد گرفت افزود: ارتقاء این تعداد وابسته به استقبال بخش خصوصی در واردات این خودروها است.
به گزارش مشرق، قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با بیان اینکه در رویکرد اتخاذ شده تمامی سرمایه‌گذاران قادر به ورود این خودروها به کشور خواهند بود خاطرنشان کرد: این امر ضمن ترغیب خودروسازان به کاربرد تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید خودروهای کم‌آلاینده‌تر سبب توسعه حمل‌ونقل عمومی پاک و کاهش آلودگی هوا به عنوان مهم‌ترین معضل امروز کشور و پایتخت می‌گردد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.