تحریم‌ها باعث رشد روزافزون علم و فناوری ایران است/ مدیران در شرایط تحریم مدبرانه عمل کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تحریم‌های اعمال‌شده قطعا موجبات رشد و خودکفایی ایران در عرصه‌های گوناگون را فراهم کرده است، گفت: دولتمردان باید درشرایط ویژه تهدید و تحریم، بیش از پیش مراقب عملکرد خود بوده و مدبرانه عمل کنند.

مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران در بخش بانکداری، صنایع و کشتیرانی گفت: اتحادیه اروپا و غرب باید بدانند که ملت ایران و ملت‌های آزادی‌خواه جهان با تحریم و تهدید از اهداف والای خود دور نخواهند شد؛ چرا که این اولین باری نیست که تحریم‌ها علیه ایران اعمال می‌شود اما باعث رشد روزافزون در زمینه‌های علمی و فناوری شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: تحریم، اقدامی است که در واکنش به افزایش قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و نقش بر آب‌شدن نقشه‌های سلطه جویانه غرب که باعث هراس اتحادیه اروپا شده است، صورت می‌گیرد و بر خلاف تصور عاملانش اثر معکوس داشته و موجبات رشد و خودکفایی ایران در عرصه‌های گوناگون را فراهم کرده است.

دواتگری در پایان خاطر نشان کرد: دولتمردان باید درشرایط تهدید و تحریم بیش از پیش مراقب عملکرد خود در عرصه‌های گوناگون بوده و مدبرانه عمل کنند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.