تحریم ایران نمایانگر استاندارد دوگانه است

جام جم آنلاین: عضو پارلمان انگلیس تأکید کرد تحریم ایران علیرغم آنکه شواهدی مبنی بر تسلیحاتی بودن برنامه هسته‌ای این کشور وجود ندارد در شرایطی که اسرائیل سلاح‌ هسته‌ای دارد و تحریم نمی‌شود، نمایانگر پیروی از یک استاندارد متناقض و دوگانه است.

«جرج گالووی» در دهمین اجلاس بین‌المللی رسانه‌ای اوراسیا که در «مدیا سنتر» شهر «آستانه» قزاقستان برگزار شد در پنل تخصصی این اجلاس در خصوص موضوع هسته‌ای تأکید کرد که هیچ شواهدی مبنی بر اینکه ایران سلاح هسته‌ای دارد، وجود ندارد و با این حال تحریم‌هایی علیه این کشور وضع می‌شود و این در شرایطی است که اسرائیل سلاح‌ هسته‌ای دارد اما کشورهای غربی حاضر به تحریم اسرائیل نیستند.

وی ادامه داد که اعمال تحریم‌ها علیه ایران و نادیده گرفتن سلاح‌های هسته‌ای اسرائیل یک استاندارد متناقض و دوگانه را به نمایش می گذارد.

نماینده پارلمان انگلیس در خصوص لفاظی‌های رژیم صهیونیستی در خصوص حمله نظامی به ایران تأکید کرد که ۵۰ درصد از اسرائیلی‌ها بر این باورند که حمله اسرائیل به ایران به نابودی اسرائیل منتهی می‌شود.

وی درباره مخالفت برخی مقامات صهیونیستی با حمله اسرائیل به ایران گفت که رئیس سابق موساد و برخی افراد برجسته اسرائیل به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل یادآور شده‌اند که حمله به ایران نباید صورت بگیرد.

گالووی در خصوص حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران گفت که این اقدام در صورتی که به وقوع بپیوندد، بزرگترین اشتباه در تاریخ خواهد بود که پیامدهای فاجعه‌انگیزی خواهد داشت و ایران با قدرت زیاد پاسخ غیرمنتظره‌ای به این حمله خواهد داد.

وی اینگونه ادامه داد که در صورت حمله احتمالی به ایران، شرایط ایران با عراق متفاوت است و ایران کشوری نیست که هیچ واکنشی نشان ندهد و واکنش شدیدی نشان خواهد داد و البته ایران دوستان بسیار زیادی دارد و این توانایی را دارد که پاسخ این حمله را بدهد.

جرج گالووی با اشاره به پیشرفت چین در بخش تکنولوژی و فناوری تأکید کرد که با رشدی که این کشور آسیایی دارد بعد از گذشت یک دهه بین آمریکا و چین نیز مشکل پیش خواهد آمد زیرا چین در تلاش است تا قدرت اول جهان شود و به همین منظور در سال ۲۰۲۰، در زمانیکه نشست اوراسیا برگزار خواهد شد، تمرکز اصلی بر موضوع مشکلات چین و آمریکا و نه موضوع هسته‌ای ایران خواهد بود.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.